Trópusi körmök!

A tegnapra ígért bejegyzés most reggel született meg, egy kis ps probléma miatt :D de már minden helyre jött ...

Szóval nyár van imádjuk a színeket, miért lenne ez másképp ha a manikűrünkről van szó, természetese ez nem azoknak szól akiknél a főnök befenyít és max a csak a francia a megengedett sokkal inkább a fiataloknak és a szabadabb munkakörrel rendelkezőknek :)

Személy szerint én imádom festegetni a körmömet, minden színt imádok, mintázni is szoktam, de már nagyon régóta szerettem volna igazi szivacsos körmöket készíteni, nem nem a mosogató szivaccsal, mert azzal túl szemcsés az átmenet, hanem az alapozó szivaccsal, de mivel ezt nem használok így nem is volt itthon, de tegnap vettem egy csomaggal és csak 400 forint volt. Imádom :P




Tehát megalkottam a hőn áhított színes trópusi naplementés körmöket :)

Erre még csak egy pálmafa díszítés hiányzik :P lehet ki is próbálom :D


Kellékek:

Egy tiszta alapozó szivacs 
Narancs körömlakk - 93 c'est la vie!
Pink körömlakk - NYC 111 Perpetual peony
Sötétlila körömlakk - Golden Rose 331
Fényes fedőlakk - Essence ultra gloss nail shine 


A rossmannban vettem 400 forintért :)

Először is vagy egy fehér vagy nude alapra dolgozzunk, így a színek jobban kijönnek!

Ha ezzel megvagyunk, akkor jöhet az első szín a narancssárga, ezt a köröm teljes hosszára felütögethetjük, majd a pink amit a körmünk felétől használjuk és rögtön ezután a lila szín, hogy még legyen egy kis ideje összemosódni, ezután még a színekkel segíthetünk a szebb átmenet megteremtésében :)

Majd rögtön ezután az átlátszó fedőlakk ami szintén az összemosást segíti elő :)

És kész is, már csak a száradásra kell várni!

Hoztam egy kis inspirációt azoknak akik ki szeretnék próbálni, esetleg más színekkel :)








Így is lehet!

A képek forrása http://weheartit.com/!

Remélem tetszett és ti is elkészítitek :)


-Rita

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a koromlakkok valaszteka, szuperul talalnak egymashoz!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, az enyém is hasonló most :]
    Kukkantsd majd meg ha érdekel :]

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép! elég rég csináltam már szivacsos körmöket, úgy érzem, itt az ideje, hogy ismét alkossak.
    kaptál tőlünk egy díjat, nézz be! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, de még mindig icipici a körmöm ilyenhez :(

    VálaszTörlés
  5. OMG!!!Nagyon-nagyon gyönyörű lett!!Ügyes vagy!:)<3

    VálaszTörlés