Night Glow step by step!

Megígértem, hogy elkészítem a múltkori sminket egy step by step formájában, hogy másik is könnyebben tudják hasznosítani :)

Megpróbáltam a lehető legegyszerűbben és érthetően elkészíteni!

Nem írok mellé litániát, hiszen attól nem lesz könnyebb elkészíteni, csak unalmasabb...!

Szóval jöjjön a smink :)




Tehát akkor kezdjük is, utoljára lapozunk, szóval legelső lépés az arctisztítás és a hidratálás...

1. Szemhéjalapozót eldolgozzuk a szemhéjon
2. A kiválasztott színt (nálam mályvás arany és krémes szemfesték) egy lapos ecsettel felvisszük a mozgó szemhéjra, nem túl vastagon.
3. Ha krémes festéket használtunk akkor fixáljuk egy azonos árnyalattal, valamennyivel túl is mehetünk a színeken.
4. Jöhet a sötét szín a mélyítő és a v vonalba, nálam ez egy fekete szí, de lehet egy sötét barna is!
5. Az egyik legfontosabb lépés, az alapos elsatírozás a színek összemosása, én ezt egy pihe puha ceruza ecsettel végzem, a mélyítő vonalon és a külső v-n körkörös mozdulatokkal dolgozzuk a fekete színt, egy picit haladhatunk kifelé, de tartsuk meg a formát!
6. Egy matt csontszínnel a szemöldökcsontot és a fekete szín közötti átmenetet halványítjuk mossuk össze, így még természetesebb lesz a hatás.
7. Jöhet a tusvonal, legkönnyebben úgy tudjuk meghúzni, ha a kezünket megtámasztjuk!
8. A végső lépések, highlighter a szemöldök csontra, a szemzugba, jöhet a fekete szemceruza, és a spirálozás.

Készen is vagyunk! 

Most jöhet az alapozás, hibák eltüntetése, pirosítás 

Az ajkakra én nude rúzst és arany csillámos szájfényt tettem :)



A használt termékek:

Arc:
  • Alapozó alverde colour and care 
  • Korrektor essence 16 h 
  • Pirosító miss rose
  • Púder alverde kompakt
  • Highligter essence 43 mystic lemon
Szem:
  • Krémes mályva színű szemfesték (nem tudom mi lehetett a neve, mert kiolvasztottam a ceruzából és egy tégelyben tartom :))
  • OSS paletta színeit használtam a szemen
  • Lovely szemhéjtussal húztam ki a szemem
  • Fekete szemceruza essence i love rock
  • Spirál essence i love extreme
Ajak:
  • Rúzs catrice 190 the nuder the better
  • Szájfény essence sun glow

Ennyi lett volna lányok, remélem érthető és hasznos volt!
Sok sikert hozzá :)

-Rita

15 megjegyzés:

  1. Ez a kedvenc smink toled! Nagyon jo a szinosszeallitas:)

    VálaszTörlés
  2. milyen képszerkesztő programot használsz?
    csak mert eszméletlen jó lett a step by step rész!!!

    VálaszTörlés
  3. Hú de jó lett:) Nagyon dögös:)

    VálaszTörlés
  4. jajdejóó :D ezt magammal viszem balcsira :D

    VálaszTörlés
  5. Kár, hogy ez tegnap még nem volt fenn, mert tegnap este megpróbáltam leutánozni, végül is második próbálkozásra sikerült is nagyjából, és még el sem késtem a pubból :) Szuper kis útmutató, remélem csinálsz majd még ilyeneket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen csinálok még,sőt ha van külön elképzelésed akkor az alapján is :)

      Törlés
  6. csini lett :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  7. Annyira gyönyörű a tusvonalad!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lassan megtanultam hogy hogyan is kell, de a kettős soha nem lesz egyforma még mindig :p de pl nekem ez a lovely tus nagyon bevált ajánlani tudom :)

      Törlés
  8. Köszönöm szépen mindenkinek öröm olvasni a kommenteket :)

    VálaszTörlés
  9. jajj, gyönyörű ez a smink, és a step by step képek is nagyon jól sikerültek! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett a smink, annyira jól állnak neked ezek a színek! :-)

    VálaszTörlés