Június kedvencek!

Itt a nyár, és ilyenkor én mellőzöm a sminket és a parfümöket, leginkább a testápolásra fordítok időt, hiszen ilyenkor kezünk lábunk a szemek előtt van, de azért a szájfényekről rúzsokról nem mondok le, valamint a hajápolásra is ilyenkor fordítok több időt :)



Egy kisebb kupac 


A legtöbbet használt sminktermékek

A már említett nagyon gagyi külsejű de annál inkább szuperebb korall rúzs :)
Zao pirosító is ismét a kedvencekhez került, mert fantasztikus
Essence aranyos highlighter 
Alverde tégelyes korrektor
Szájfények ajakápolók szintén nem hiányozhatnak, a legszuperebb a catrice coolibri trendkiadás vizes hatású darabja (de viszont elég gyorsan fogy)
Egyetlen egy szemrevaló terméket hoztam ami szintén a coolibri kollekció része volt, az exotica szemhéjárnyaló tolla, szuper :)


Szuper kék csillámos és ez a fincsi barack volt a kedvenc lakkom a hónapban 


Még mindig tesztelem a sweetsation therapy termékeit, a maszkot igaz a páromon :) de a naptej már most a kedvencem, és ez a kis méret legalább egy hétre elegendő mennyiséget tartalmazott nekem, arcra is használom és semmi gondot nem okozott, de ezekről lesz szó bővebben...


Aloe vera gél mindenre jó, napégésre, csípésre, pattanásra, maszk alapnak, nyári hidratálónak, hűsítő gélként :) egyszóval az egyik legjobb dolog a teafaolajjal karöltve.
És ez a spriccelős üveg nem más mint az én általam készített körömvirágos frissítő arcpermet, ami szuperül hat a pattanások nyomainkat eltüntetésében :) és magukat a pattanásokat is gyorsan kezeli, mivel nincs benne tartósító így a hűtőben kell tartani és csak pár napig használható, de ennyi idő alatt el is fújkálom :)


Már két hete kiemelkedően ápolom a hajam, ami a hajpakolásokat illeti, kókuszolaj-méz-ricinusolaj ezekből készítek egy maszkot és több órán át fent hagyom, ezután jöhet a hajmosás és a kedvenc hajvégápolóm, ami nekem több mint félévig kitart, most járok épp a végén, szóval időszerű lesz beszerezni egy új tubussal :)


Fincsi gyümölcsös tusfürdők, nem hiányozhatnak 

Mindkettő szuper, az egyik a természetes összetevői másik az ára miatt :)


Testápolást is jobban szeretem nyáron, mert nem ragad utána semmi a bőrömre, hiszen egy kis ruhában szuperül elvagyok, szeretem a babaolajat, tusolás után azonnal felvinni, szép fényes egészséges lesz tőle a bőröm, valamint nagyon puha és selymes tapintású. A baba testápolót este szoktam használni, mert imádom az illatát, és a hidratáló hatását :)


Ez pedig egy bónusz dolog, általam készített szúnyogriasztó, mert nem fújok magamra még több káros anyagot, vegyszert, mikor a töredékéből elkészíthetek egy natúr és hatásos szúnyogriasztót :) lesz róla teszt!


Érdekesség ként itt a tavalyi júniusi kedvencek! :)

Essence blossom púdert azóta is imádom, és az orfilame bronzosítót is, a többi dolog felejthető :)

Természetesen ott van még a teafaolaj ami alap tartozék nálam, így őt már meg sem említem!


Tehát ennyi lett volna a kedvences bejegyzés!

Általam választott 3 szuper kedvenc pedig nem más mint:

Aloe vera
Korall rúzs 
Essence arany highlighter 

Nektek mi volt a 3 kedvcetek??

-Rita

6 megjegyzés:

  1. Grapefruit-os tusfürdőt én is szeretem.
    Ez az Aloe Vera Gél felkeltette az érdeklődésemet. Hol lehet venni és mennyibe kerül?
    A szúnyogriasztós bejegyzést pedig nagyon várom, jól jönne, mert engem megesznek, de én sem akarok vegyszereket magamra fújni.

    VálaszTörlés
  2. Én is csatlakozom a szúnyogriasztó receptjét követelőkhöz :) Tegnap sikerült ötforintos méretű csípéseket összeszedn ia Tisza parton..

    VálaszTörlés
  3. A frissítő arcpermet receptjére kiváncsi vagyok :) 1 kis meglepi: http://picimosoly.blogspot.sk/2012/07/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rita!
    Kb. 3 hónapja olvaslak és nagyon tetszik a blogod, remélem még sokáig olvashatlak :)Itt láttam nálad az aloe vera permetet és ma vettem, kipróbáltam és jelentem ISTENI!még a napallergiás bőrömet is nyugtatja :) :)
    Köszönöm, hogy ilyen jó dolgokat ajánlasz, sok kitartást még a bloghoz és írj sokat :)
    Üdv
    Andrea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ennek nagyon örülök, már kiskorom óta bennem van hogy másokkal megosszam azt ami nekem is bevált, bár néha másoknak mégsem olyan pozitív a hatása mint nekem, de ez ritkán fordul elő! Örülök, hogy bevált, de hidd el egy friss aloe levél még ennél is ütősebb ( pár száz forint) igaz én is a tubusoshoz nyúlok, mert lusta vagyok a virággal babrálni, de mesés ez a növény!

      Törlés
  5. Képzeljétek Pesten már nem lehet venni nagyobb adag ricinus olajat, csak 30 g-ot :S Amikor voltam, és kértem 2 dl, az eladó forgatta a szemét, és mondta már nem árulnak ilyen nagy adagot, mert ez gyógyászati célú készítmény, és nem szépségápolási termék... :/ Mondom az én hajamra, szempilláimra tökéletesen használ, de adjon akkor annyit, aztán mentem a másik gyógyszertárba még egy adagért :P

    VálaszTörlés