Körömlakk TAG!

Sziasztok, már több helyen is láttam ezt a kis bejegyzést amiben összegzik, hány körömlakk van a birtokukban, valamint színek szerint csoportosítva, olyan jól néznek ki :) nálam még bónuszban képeket is kaptok régebbi köröm festésekről :)

Remélem tetszeni fog nektek!


Tárolókban 


Elkezdtem csoportosítani őket :)


Fehérek 

Hát igazából egy olyan fehér színem sincs amire azt tudnám mondani, hogy imádom, sajnos nem kifejezetten működnek jó, ragadnak, nyúlnak, és nem lehet őket korrigálni :( Egyedül a lovely mintázó fehér lakkja volt jó, de az már nagyon régen elfogyott, azért tartottam meg, mert jó az ecsete :)


Csillámos lakkok 

Nah ezeket imádom, a két első (essence és lovely) kicsit lassan szárad de ettől függetlenül szeretem, a de a legjobbak a moyra és a lovely mintázó csillámos lakkjai, tartósak szépek és természetesen szuperül csillognak :P



Barna, nude és homokszín 

Szeretem a természetes körmöket, még sincs túl sok ilyen színem, ezeket viszont imádom :)




Gyöngyházfényű púder rózsaszín 

Ez az egyik kedvenc "színem" természetes visszafogott nőies, az essence darab különösen nagy kedvencem :)




Pasztell rózsaszín 

Amint látjátok, ezeket a lakkokat is szépen fogyasztom, viszont az avonos darabot soha de soha többet nem szeretném látni, egy rétegben ronda több rétegben pedig nem szárad meg :(


Néhány elkallódott rózsaszín árnyalat 


Moyra rózsaszínek 

Imádom a moyra lakkokat, van vagy 20 darabom ha nem több :)

A csillámosak külön a kedvenceim, de a pasztell rózsaszín is szuper jó!


Baba lilák 

Szeretem mind kettőt, de a csillámosban már alig van :(



Világos lilák

Nagyon szeretem ezeket a színeket is, kedvencem a holo lakk :)



Pink árnylatok 

Hehe, azt hiszem nagyon sok rózsaszín árnyalatom van :)




Lilák 

Szépek szépek, de nem sokszor nyúlok utánuk :D



Sötét lilák

Nagyon ritkán használom őket




Bordók

Szeretem őket 


Pirosak

Alap szín :)


Bronzos színek

Nem állnak jól, így nem is használom őket :)


Sárgák

A citrom az új, a másikat ritkán használom



Narancs sárgák

Szeretem őket :)



Korall árnyaltok

Imádom a korall színeket, a legszebb árnyalat 





Ezüst színek 

Sajnos ez sem áll túl jól a kezemen :D így csak díszíteni szoktam vele



Világoskékek 

Most ez az új kedvencem, imádom a kékeket, de keresek egy igazi türkiz kéket :)




Sötétkékek 

Hát néha néha használom őket, de nem tetszenek kifejezetten a sötét színek, csak díszíteni vele, vagy a szivacsos körmökhöz :)




Zöldek 

Egész körmömön nem használom őket, csak díszítésnél.
De egy lime zöldet elfogadnék :)




Vegyes 

A két arany csodaszép, a pirosas fura színt nem szeretem mert nyúlik, a fekete meg mintázni van, kb ezer éves :)


Alap és fedőlakkok 

Legjobb az essence 24/7 lakkja!
A többi már fogyóban, de vennem kell egy szép fényes fedőlakkot is, mert sajnos nincs egy normális sem, de úgy sajnálok kiadni 500 forintot egy átlátszó lakkra, miközben ezért egy jó szín is vehetnék :D

Lányok, ha esetleg valakit érdekel egy egy szín, akkor kérlek írjátok meg és én leírom a számát valamint hogy honnan van :) azért nem írom oda mindhez mert több mint 100 darab lakkot számoltam össze :) ez kicsit sokáig tartana :)

Kicsit hosszú lett, de remélem ettől függetlenül tetszett :)

Nektek hány körömlakkotok van?

Kedvenc szín, árnyalat, vagy konkrét darab?

Nekem kb 100+ körömlakkom van, kedvenc szín a türkiz és a korall,
Jelenlegi szerelem moyra 69 és H&M "pink" színe ami korall :)

-Rita

23 megjegyzés:

  1. jéé mennyi :)) a kék szinuek tetszenek nekem a legjobban :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én is rákattantam a kék színekre :) szeretnék egy igazi türkizt!

      Törlés
  2. Azta, szép gyűjtemény! :) Nekem most épp a Moyra pastell rózsaszín lakkja van a körmeimen! :)

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚÚ nagyon szépek :$van lakkod rendesen :D

    VálaszTörlés
  4. Meghaltam és ez a körömlakk mennyország :O Én éppen nagy gyűjtési fázisban vagyok, most csak kb 30 db van még. Nekem egyébként a zöldek a kedvenceim, mindenféle zöld :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) nekem nincs sok zöld lakkom, de anya imádja őket viszont egy jó kis lime szín nekem sem jönne rosszul:)

      Törlés
  5. Fú mikor megláttam az első képet kicsit meglepődtem, de talán te vagy z első, akinél látom, hogy fogynak is a lakkok :)
    Nekem olyan 40 körül van, de szeretném csökkenteni. A kedvenc árnyalatom mindig változó. A Moyra 69-es nekem is nagy kedvenc most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 69-est hétvégén anya már le is nyúlta :) szóval pótolnom kell! De imádom, szeretek nagyon lakkozni, mindig megosztom a húgommal, anyával és Edittel is szóval fogynak így rendesen, de nem is bánom, jobb mintha beszáradna:P

      Törlés
  6. Húú, van ám jó pár darabod, pedig a múltkor apám megjegyezte, hogy ennyi lakkot még egy pipere-boltban sem látott még mint nálam :D ...

    És azok a sötét lilák *.* .. Gyönyörűek ^^

    És így elnézve a te lakkjaid, nekem kifejezetten kevés van :D ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak egyedül az enyém, közösen használjuk, nekem kb 60 darab van :)

      régen imádtam a lilákat, de leginkább tél környékén veszem őket elő, most az élénk színek a kedvenceim :)

      Törlés
  7. és azt hittem nekem van sok lakkom... nagyon szép mindegyik. :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű a körömlakkgyűjteményed, jól sikerült ez a bejegyzés. Van egy pár lakk amiért csorog is a nyálam rendesen. :D

    VálaszTörlés
  9. *-* rendesen csorgott a nyálam! :DDD

    VálaszTörlés
  10. Nem semmi kis kollekció :-) Írtad, hogy nagyon szereted a Moyrát plusz a holo lakkokat. Mindenképp vess majd egy pillantást a Moyra 45-ös árnyalatára! ;-)

    VálaszTörlés
  11. Van egy pár lakkod és látom minden szín megtalálható, a legjobban a bónusz képek tetszettek :)

    VálaszTörlés
  12. És még nekem mondják, hogy sok lakkom van, pedig csak 27. :P Talán a Bikirás lányok közül Roninál láttam ennyit. :) Van pár kedvencem, a levélkés köröm nagyon jól sikerült és a lila cellux technikás valami gyönyörű.
    A világoskékek közül melyik van a körmödön?
    Egyébként még NYC pink lakkja és a Moyra pasztell lila tetszik nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszik, a h&m es és az utolsó essences van a kezemen aminek a neve 55 lets get lost! De ajánlom a figyelmedbe a moyra 69-es lakkját ami szintén a képen van mert fantasztikus!

      Törlés
  13. amazing collection :)
    I love all those colors!!

    http://bubblemylicorice.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  14. *.* Körömlakkok tömkelege! :OOOOO *.* :)
    Hát asszem el elfogadnék belőle párat! :DDD
    Én most 3 félét keresek de tuti nem fogok találni sehol sem, vagy cs horribilis árakért...:///
    De azért szép gyűjtemény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én soha nem adok sokat egy lakkért, max 1000 forint, de az nagyon max :) szerintem keresgélj, a moyra essence nyc catrice körül, hátha valami jó lesz :)

      Törlés
    2. Én se szoktam 1000nél többet adni érte:)
      Csak amit én keresek az szerintem ritkaság számba megy. Fényes fémes arany színű, olyan mint az alufólia fényes oldala csak arany színben.
      De remélem majd sikerrel járok:)
      Mindig ez van velem, keresek valami különlegességet, és pont akkor nincs vagy elviszik amikor kéne.
      De azért köszönöm a tippet! :))))

      Törlés