Balea Nature nappali krém!


Több mint egy hónapja vásároltam ezt a krémet, körülbelül a megjelenését követő héten. Nagyon megörültem neki, hogy egy majdnem tiszta ( mert ugye csak 95%)  krémet kapunk nagyon kedvező áron, és még fényvédőt is tartalmaz, ami nyáron azért fontos.

Tehát a megvásárlást követően, napi szinten elkezdtem használni, először megijedtem, mert néhány szörnyűség jelent meg a halántékomon, de további használat után ez nem fokozódott, így gondolom más okozta.

A bőröm normál vízhiányos, néha jelennek meg kisebb pattanások (áll, halánték)

Külső: papír dobozban lezárva vásárolhatjuk meg, praktikus csomagolása van, nem kell belenyúlni, amint láthatjátok kellemes zöld színe van, az illata enyhe gyümölcsős-édeskés, hamar elillan. A krém közepes sűrűségű, nem túl zsíros és nem is túl vizes, kézfejemen alig pár perc alatt majdnem szárazra szívódik be (természetesen azért lehet érezni, hogy ott van, kellemes bársonyos a bőr tapintása) arcon valamivel tovább tart (hiszen nem olyan száraz) de semmiképpen nem zsíros a végeredmény, ami fontos, hogy keveset használjuk mert olíva olajat és shea vajat is tartalmaz amiről azért mindenki tudja, hogy elég zsíros, nehéz tápláló, összetevő.

Használat: reggel arctisztítás után egy borsónyi mennyiséget először az ujjaim között oszlatok el, majd ezek segítségével viszem fel az arcomra-nyakamra, pár perc után ha beszívódik és szükséges akkor felteszem a sminkemet ami nyáron korrektor, pirosító, szemöldök igazítás, és egy szájfényből áll. A krém felvitele után, nem lesz matt a bőr, egy kellemes fényt kap ami nem azt jelenti hogy zsíros, tökéletesen lehet fölé alapozni (ha beszívódik, mert ha nem akkor szépen kis kukacokban le tudjuk dörzsölni a kettőt).



Összességében: egy egyszerű hidratáló krém, felesleges összetevőktől mentes, fényvédőt tartalmaz, paradicsom kivonatot is tartalmaz mely a problémás pattanásos bőrre jó. Kellemes illata van, olcsó mindössze 900 forint a dm-ben. Nekem nagyon bevált, szóval csak a saját tapasztalataimat tudom megosztani, az biztos hogy zsíros bőrre így nyáron nagyon sok lenne, de normál esetleg száraz bőrön megfelelő ápolást-hidratálást tud nyújtani, ha valakik ennél magasabb fényvédelemre vágynak akkor keressenek mást, de mivel én nem tartózkodom túl sokat 10-4 óra között a napon, így a késő délutáni órákban ezt tökéletesnek tartom. Egy hónapja használom napi rendszerességgel és több mint háromnegyede még a tubusban van, tehát nagyon kiadós a mennyiség.

Itt tudtok utána olvasni a krémmánián az összetevőknek és a néhány véleménynek amit eddig begyűjtött!

Én örülök, hogy kipróbáltam mert bevált, most nagyon szívesen fogadom azok véleményét tapasztalatát akik szintén használták, mert ezzel nagyban megtudjuk könnyíteni a többi olvasó döntését, hogy nekik érdemes -e kipróbálni!



-Rita

8 megjegyzés:

  1. Hmm... most pont egy könnyedebb nappali krémet keresek, mert amit télen, és tavasszal használtam az nagyon száraz bőrre való, akkor persze kellett is szárazabb volt a bőröm. De most már túl zsíros hatást kelt a bőrömön az a krém. Lehet kipróbálom ezt! Kb mennyibe kerül? :)

    VálaszTörlés
  2. Azta, tök jók az összetevői! Én mostanában kezdtem el a Balea termékek felé fordulni, rájöttem, hogy ami olcsó, nem minden rossz. Én most rendeltem Avonosat, abban is valami paradicsommag kivonat vagy mi van benne, úgy látszik valami nagyon hatékony ez a paradicsom :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem ebből 2 termékmintám volt, az én bőröm nem szerette, zsíros maradt utána és a T-zónámnak 3 hét kellett hogy rendbe jöjjön utána, annyi csúfság jelent meg rajta.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos nekem is kiragyásodott a böröm töle,2hónap alatt jött renbe.Most én is az Avon Solution paradicsommagosàt hasznàlom,szuperjó!!!

    VálaszTörlés
  5. Én most is avonosat(sensitive botanicals SPF20-szal) rendeltem, és rájöttem, hogy nekem ezek váltak be :) és anyukám is évek óta a solutions termékeket használja, és olyan szép a bőre :)

    VálaszTörlés
  6. Én is ezzel a krémmel szemezek mostanában, jó lenne valami, ami nagyjából mentes a mindeféle gonosz összetevőktől és nem kerül iszonyatos összegekbe.

    VálaszTörlés
  7. Nekem meg van az éjszakai is, nem régóta használom csak, de nekem nagyon bejött.:) Pihe puha az arcom tőle, hamar beivódik. Nagyon örülök neki, mert egyáltalán nem volt ahhoz képest drága, és legalább ebből elhagyták az amúgy is teljesen felesleges összetevőket.:)
    Zsíros bőrűeknek szerintem se ideális így nyáron.:/

    VálaszTörlés