Demi Lovato smink, step by step!

Sziasztok, Coco-Chanel kérésére ma Demi sminkjét láthatjátok, és készítettem hozzá egy kis segítséget is ha valaki szeretné elkészíteni, nem lett a legjobb de majd igyekszem :P




Ezen a képen szerintem gyönyörű!

Nem nagyon ismerem, de azt kell mondnom nagyon szép :)

Szép a haja bőre és a sminkjei is nagyon tetszenek, általában fekete-barna füstös szemek és erősebb ajkak jellemzik.

De akkor lássuk is, hogy készítettem el:


Alapozás előtt és után, elég kómás, de mert korán reggel készítettem és ez volt rajtam egész nap :)


Itt pedig láthatjátok hogyan készült:

A kettes és a hármas képet felcseréltem :D hupsz 

1.Lealapoztam a szemhéjam egészen a szemöldökömig 

2.Egy arany-barna ceruzát felvittem vékonyan a mozgó szemhéjamra 

3.Eldolgoztam az ujjammal a ceruzát, hogy egy egységes alapot kapjak

4.Felvittem egy kevés arany barna színt a mozgó szemhéjra 

5.A v-vonalat egy fekete színnel megerősítettem és jól egybe dolgoztam 

6.A felső szempilla tövét egy fekete szemceruzával meghúztam, majd eldolgoztam 

7.Az alsó vízvonalat feketével kifestettem és az alsó szempilla tövét pedig az arany barna színnel kitöltöttem 

Ezután jön a szemöldök csontra egy kevés csont fehér szín, majd a szemöldökünket megrajzoljuk-kitöltjük, végül a szempilla göndörítő és a szempilla spirállal befejezzük.


A szemöldök csontra és az arccsontra még tettem egy kevés highlightert, a számra pedig egy nyc ajakfilc került 

És akkor a végeredmény :










Tehát ilyen lett, nekem nagyon tetszik a végeredmény 

Remélem nektek is elnyerte a tetszéseteket és elkészítitek :)

Arc:
  • Oriflame matt control alapozó (porcelain)
  • Essence stay all day korrektor (10)
  • Alverde kopaktpúder 010
  • Pirosító amit én készítettem + egy piros rúzs felütögetve 
  • Highligher essence mystic lemon és essence circus circus 


Szem:
  • Házi szemhéj alapozó
  • Italia 1011 gold szemceuza
  • Oss paletta:  
  • Mozgó szemhély gift basket 
  • V-vonal boxed és noir
  • Szemöldök csont bow
  • Alsó vízvonal gift basket
  • Szemceruza essence i love rock
  • szempilla spirál essence i love extreme
  • szemöldök boxed

Száj:
  • Balea aloevrás ajakápoló
  • NYC lip stain 16h 494 smooch proof 


Várom a további ötleteket, hogy kinek a sminkjét készítsem el!


-Rita

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a smink!! Jól áll!!
    Esetleg Kristen Stewart sminket is tudnál készíteni??
    Puszi :D

    VálaszTörlés
  2. Ha gáz,ha nem, én szeretem Demit:D:D:D
    Csini lett a smink!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem ismerem de nagyon szép lánynak tartom :)

      Törlés
  3. Ó köszi szépen hogy teljesítetted a kérésem (Chanel vagyok csak másik felhasználó) :):)
    Ezt tuti megpróbálom majd megcsinálni, ezer köszönet érte :) Nagyon szépséges lett, nagyon ügyi vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) örülök, hogy elnyerte a tetszésedet, én is jól éreztem magam benne

      Törlés
  4. Nagyon jó lett a smink és tetszik a fülbid is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike, éppen illet a rúzshoz gondoltam feleszem örülök hogy megvettem 250 forintért :D nem rosszak ezek a leárazások

      Törlés
  5. Dejó, nagyon örülök ennek a posztnak, mert szerettem volna hasonló sminket készíteni :)
    nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. jól áll nagyon :$ legyen még ilyen step by step :D

    VálaszTörlés
  7. Szép lettét nagyon;)
    Nagyon jó ez a step by step még még még.....

    VálaszTörlés