Szürke füstös szem és egy kis zsákmány!

Nem terveztem vásárlást, de el kellet mennem a postára, és a legközelebbi az árkádban van, így bekukkantottam egy két üzletbe is, örömömre a c&a ban még több ékszer lett akciós és mindössze 250 forintért juthatunk hozzájuk!

De akkor lássuk is a sminket, amiről jut az eszembe hogy vennem kell fekete tust, mert ez már nagyon döglődik :S





Használt termékek:

Arc
  • Oriflame matt contorl alapozó
  • Essence stay all day korrektor  
  • Essence Mystic Lemon highlighternek
  • Alverde púder
  • Pirosító én kevertem ki

 Szem
  • Házi alap
  • Sleek OSS, noir
  • Essence i love rock ceruza
  • Classics feket tus
  • Szemöldök OSS Boxed árnyalt 
  • Essence black mania szempilla siprál
  • Essence duo szemhéjpúder sweetheart ezüst szín

Ajak
  •  Alverde Rose Candy szájfény


Masnis fülbevaló, imádom őket.

Mostanában a masnis dolgok annyira tetszenek, mindent szeretek belőlük, táskát, zoknit, fülbit,gyűrűt, köröm festést aww olyan kis cuki.


Így jobban látszódik 250 forint


És a mini zsákmány, fogselyem 500 forint, kézmosó szappan érzékeny bőrre 145 forint, két fülbevaló és egy karkötő összesen 750 forint.

Sok helyen láttam milyen jó kis ékszereket sikerült venniük, és olyan jó hogy csak ennyibe kerülnek, mert előtte 1500-1750 volt az áruk.

Ti vettetek valamit?


-Rita



12 megjegyzés:

  1. Az első szemüveges kép nagyon cuki!! :)

    VálaszTörlés
  2. iszonyat jól áll ez a smink:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a smink, és jól áll a szemüveg! :)
    Úúúúú, C&A-ba kéne elmennem, én speciel egy fekete, vagy vmilyen nagy köves gyűrűt szeretnék most :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm már vagy 10 éve szemüveges vagyok de ha sminkelek és lefotózom mindig elfelejtem felvenni :)

    A szegedi c&a ban még nagyon nagyon sok miden volt, és az az érdekes ami még múlt héten 800-550 volt mára az is 250 szóval mindennek ez lesz a vége :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon nagyonnagyon szép ez a smink:)))

    VálaszTörlés
  6. Bárcsak tudnék már ilyen füstös szemet csinálni magamnak... Hmm, még gyakorolnom kell :]

    VálaszTörlés
  7. én tegnap bevásároltam :D két gyűrű,fülcsik,meg egy karkötő pont olyan mint a tied :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett a sminked és a szemüveges képeid nagyon tetszenek. A masnis dolgokért én is teljesen oda vagyok, én most teljes áron néztem ki masnis dolgokat a C&A-ban.

    VálaszTörlés
  9. jaaj de nagyon jó lett :) a szemüveg is jól áll ;)

    VálaszTörlés
  10. A szemüveges-kiengedett hajas kép nagyon jó! Holnap én is szétnézek C&A-ban :D

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól áll a szemüveg! :) Én az enyémet pont a napokban törtem szét. :D

    VálaszTörlés