Kenceficék!

Nem tudok már milyen címet adni a vásárlásaimnak... úgyhogy következzenek a kenceficék, amiket a napokban vettem, és hamarosan jönnek velük a tesztek.


Essence málnás csokis süti kézkrém 399 forint dm-ben és a rossmannban is megtalálható, az illata mesés, még lehet hogy egyet megveszek közülük, mert nagyon jól hidratál de erről bővebben fogok írni, ez is még a kívánság listához tartozott :).
Dm Balea fürdősó "gyengédség" vadrózsa és írisz illattal 249 forint
A c&a-ban nagyon sok ékszer 250 forint, a karkötőt is ott vettem, imádom :)



Mindegyiket beszereztem és leteszteltem a párommal karöltve, mindegyik csodálatos, de bővebben egy posztban szeretnék róluk írni.


A gyógyszertárba is benéztem, mert megromlott az előző ricinus olaj, és a tetejét is eltörtem, szóval kellet egy másik, hát többet sem itt veszem meg mert itt volt a legdrágább majdnem 700 forintot fizettem 2 deciért, más gyógyszertárban eddig ennyiért 350-400 forintot max... de mindegy is :D

Valamint egy Primus natúr ajakápolót is vettem, ezt is tesztelgetem, érdekes egyenlőre, 360 forint.




Ilyen primitív a csomagolás, kiszerelés.

És néhány kép a zsákmányolt ékszerekről is :)



250 forintért nagyon megérte, üvegből van, nagyon egyszerű ékszer, de ez teszik benne.



Imádom a masnikat, ezt a gyűrűt a bijou brigitteben sikerült beszereznem akciósan, nagyon sok ékszer és kiegészítő találhatunk jó áron.







Ennyi lenne, mára holnaptól jöhetnek a tesztek.

Jó éjt mindenkinek!

-Rita


8 megjegyzés:

  1. Tök jó a gyűrű :) menniybe került?
    és az essence kézkrém is tetszik... csak én még nem láttam sajna...

    VálaszTörlés
  2. szió! látom, hogy neked mekkora nagy ricinus olajod van :) nekem sehol nem adnak ilyen sokat!!! nekem 30 grammot adnak, és a városban ez a maximum :((( te melyik patikában vásároltad?
    A csokis süti krémes kézkrém nagyon jól hangzik én is megnézem, szeretem az édes illatokat.

    VálaszTörlés
  3. Hajnal- itt szegeden mindehol adnak legalább 2 decit :) mondtam hogy hajpakoláshoz kell, de pl volt ahol még ezt sem mondtam (ezt a mars téri gyógyszertárban vettem Mars gyógyszertár a neve :) de sas patikában és a kígyóban is adtak). Ez a kézkrém egy picit gyümölcsösebb, de ha az édes illatokat szereted akkor a vaníliás almás pités nagyon jó választás lehet :D még lehet én is beszerzem annak kellemes édeskés illata van :)

    VálaszTörlés
  4. a krèm nagyon jo.most vettem 3-at 0,99 euro-èrt:))
    szèp dolgokat vettèl:)) a karkoto nagyon fain

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó dolgokat vettél. A kézkrémet én is mindenképpen beszerzem. :)

    VálaszTörlés
  6. köszi :) hát debrecenben nem adnak ilyen nagyot sehol sem :((( nem értem
    hébe-hóba járok szegeden, akkor majd bevásárolok belőle, köszi :o)

    VálaszTörlés