Arcápolási rutinom!

Kezdeném ott, hogy körülbelül, 2-3 hónapja beállt a dolog, hogy mit is használok arcápolásra, eddig sok sok mindennel kísérleteztem, de vagy semmit nem ért vagy csak rontott a helyzeten.

Az én bőröm egy normál-vegyes kissé vízhiányos csoportba tartozik, pattanások csak ritkán, akkor is a halántékomon jelennek meg, ez pontosan a használt termékeknek köszönhető. Nyáron elég sok gondot jelentett a pattanás, de amióta megtaláltam a "tökéletes" szereket azóta lekopogom nem volt nagyobb gond.


Így nézett ki még nyáron a bőröm, és ezekből a kis pattanás szerű képződményekből jutott minden hová, és elég lassan múltak el, mivel sportolok, szaunázok, egészségesen táplálkozom valamint mindig is ügyeltem az arcápolásra így ez rejtély marad számomra.

De lássuk is mit használok a mindennapokban :


Ők képzik az én mindennapos rutinomat


Ezeket napi szinten használom, Alverde iszapos arclemosó és arckrém

A krémről itt már írtam, de azt kell mondanom, hogy jól hidratál, kellemes állaga van, lehet sminkelni fölé nem kukacosodik össze. (1500 forint)

A lemosót lassan kisebb nagyobb megszakításokkal már 3 éve használom ez idő alatt vagy 10-15x vettem újra, állaga illat hatása nekem tökéletes, és nálam nem utolsó  szempont csodálatosak az összetevők.Pattanásos mitesszeres bőrre ajánlott. Iszap, indiánasszony gyökér és a benne található értékes olajok megóvják a bőrt és megakadályozzák a pattanások kialakulását. (900 forint)

Valamint ott van egy kis szivacska, mellyel jól át lehet dörzsölni az arcot, tisztítás közben, a maradék sminket és alapozót hibátlanul eltávolítja, valamint a maszkokat is egyszerűbb ezzel eltávolítani. (300 forint)


Ezeket hetente használom, Balea arcradír, Freeman avokádós zabkásás tápláló arcpakolás 

Ezek viszonylag újdonságként szerepelnek, hiszen még csak pár hónapja használom őket, de csodálatosak.

Arcradírról itt olvashatok bővebben

Hetente használom 1x az arcradírt, kellemesen radíroz sok sok apró homokszerű szemcséjével,a bőr utána üde és puha lesz, radírozás után használom a pakolást.(750 forint)

Freeman pakolásról pedig itt olvashattok.

Kellemes az állaga az illata és a hatása megkérdőjelezhetetlen, már már hihetetlen, ez a legjobb pakolás amit valaha használtam. Nagy kiszerelés kedvező ár. (1500 forint)

És egy puha sörtéjű fogkefe, melyet az orr környékén használok, radírozás tisztítás céljából, a hasonló kefével rendelkező gépek több ezer sőt 10 ezer forintba kerülnek, ez pedig azt hiszem 250 forint volt... és hatásos, a mitesszereket szépen kitisztítja, hetente egyszer használom.


Ezeket pedig alkalom szerűen használom

Teafa olaj, méhviaszos bőrtápláló balzsam, házi ajakradír, és aloe verás ajakápoló

A teafa olajat pattanások keletkezésekor, egy vatta pálcikával felviszem az adott területre és másnapra a pirosság elmúlik és szépen leszárad, nem marad utána folt, vagy heg. Számomra nagyon kellemetlen a szaga, erős átható, de nagyon hatásos szóval megéri, töményen tilos a bőrre kenegetni, csak egy egy pontban a pattanásokra vékonyan felvinni.Arctisztító tonikunkba pár cseppet tehetünk, így megelőzhetjük a pattanások kialakulását, és a meglévőeket is gyógyítja. Zsíros korpás hajra is gyógymód, szintén a samponos flakonba tegyünk néhány cseppet és jól rázzuk össze, és így használjuk. Láb dezodoráló, fertőtlenítő gyulladás csökkentő, gombaölő hatás van. Minden háztartásba jó szolgálatot tesz. (800-1200 forint, dm rossmann)

Méhviaszos bőrtápláló balzsam, az oriflémből van, sebekre, égésre, száraz ajakra, náthás időszakba az orra csodálatos kis készítmény.Ebben már nagyon kevés van több éve megvan, én csakis tiszta kézzel nyúlok bele, mert nem túl steril a dolog, de amint elfogy beszerzek egy másikat és egy vaníliás változatát is :) (500-1500 forint, akciótól függően oriflame)

Házi ajakradír itt olvashatok róla. Olcsó, hasznos, és a cserepes kirepedezett ajkak megmentője, otthon elkészíthető és nagyon természetes.

Balea aloe verás ajakápoló, nagyon szeretem mert olcsó és hatásos, kellemes az illat és az állaga, ha túl sokat viszünk fel akkor egy fehér réteget képez ami nem túl szerencsés, ezért tükör előtt kenegetős fajta, itt olvashattok róla bővebben.(350 forint)



Ezek a termékek képzik az én mindennapos arcápolási rutinomat, nagyon beváltak ezek a termékek, de nem garantálom, hogy ez másoknál is ilyen szuperül fognak működni, viszont, a pakolást és az ajakradírt meleg szívvel tudom ajánlani, hiszen nagyon sok helyen olvastam a pakolásról és csak pozitív volt a visszajelzés.


Milyen a ti bőrtípusotok, miket használtok, vannak jól bevált termékeitek amit nem cserélnétek le?



-Rita

12 megjegyzés:

  1. Én tegnap írtam egy kicsit hasonló bejegyzést :)
    Imádom a teafaolajat :) Használom spot stik-ként, 100% oldatként, az arctisztító zselém is teafás, arctonikom is van teafás, maszkom is ... szóval el vagyok látva belőle rendesen :D :)

    VálaszTörlés
  2. Hol kapható ez a maszk? kipróbálnám szívesen!:)

    VálaszTörlés
  3. A rossmannban :) alsó polcokra szokták tenni általában.

    VálaszTörlés
  4. Wíííííí ez a poszt maximálisan kielégítő válasz a múltkori kérdésemre, hgy mitől ilyen szép az arcbőröd....azt a pakolást tuti beszerzem én is, és a teafa olajat is. Külön köszönet, hogy mindig feltünteted, hogy mit, hol vásárolsz, nagy segítség:)

    VálaszTörlés
  5. Nekem most pont erre volt szükségem :) Már vártam egy ilyen bejegyzést. Lesz mit vásárolni :P
    Amúgy tudsz ajánlani hatékony testradírt érzékeny bőrre? Lehet házilag kotyvasztott is. Sőt, a házilag készített még jobb lenne :)

    VálaszTörlés
  6. szombaton majdnem megvettem az avokádós arcpakit, de visszatettem valamiért...nem tudom még mindig, hogy megvegyem-e. mostanában nekem is "sok" pattanásom van, pedig nem szokott lenni..:( még gondolkozom ezen a pakin..:$

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hasznos bejegyzés.
    Én most jelen pillanatban meg vagyok elégedve a termékeimmel, így azt annyira nem is szoktam nézegetni, nehogy elcsábuljak és halmozás legyen a vége. Viszont a teafaolajról már olvastam, tuti be fogok szerezni egyet.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszett ez a bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
  9. Szívesen,örülök hogy hasznos, sokszor olvasok blogokat és nagyon zavar hogy se árat se beszerzési helyet nem írnak, így vagy kommentben kell kérdezősködni és ha szerencsénk van kapunk választ de ha nem akkor keresgélhetünk mi magunk, így mindig figyelek erre, hogy legalább egyszer valahol megemlítsem mennyiért és honnan vettem :)

    Nyul- természetesen tudok, boltit nem mert soha nem vettem még :D de otthonit annál többet, több félét leírok annak érdekében, hogy valami összetevőd ne hiányozzon.Először is ami fontos, nem szabad túl gyakran radírozni.Ami a legegyszerűbb az a luffa szivacs nekem is ez van, gyengéden radíroz és olcsó (300 forint rossmnann dm).Szintén egy olcsóbb ha egy érdes régebbi törölközőt kisebb darabokra felvágsz kb 20-20 centisre, és ezzel dörzsölöd magad, mivel ezek nem tartalmaznak semmilyen szert így ebből a szempontból nem irritálnak. De ha hozzám hasonlóan szeretsz kotyvasztani akkor érdemes kipróbálni a következő radírozó készítményeket, a legtöbbet szárazon lehet hagyni és csak tuslásnál egy keveset a tusfürdőhöz adni. Pl én régen sokat használat a kókuszt, mert nem dúrva a szemcséje és kevés kell belőle mert nem olvad el.A következő amit ki lehet keverni az kisebb szemű só vagy cukor olíva olaj-mandula olaj-kókusz olaj(zsír) valamint ha problémás a bőröd akkor teafa olaj vagy levendula, e ha csak az aromaterápia áldott hatását szeretnéd kiélvezni akkor e kedvenc illóolajodból pár cseppet kell hozzátenni, összekeverni és pár hónapig eláll, nem fog elolvadni a cukor az olajban :) A következő bőrradír pedig babaolaj (ha lehet akkor babylove, vagy alverde mert ezek természetesek) valamint apró szemű szab pehely-zabkorpa, ezt sem kell előzőleg kikeverni csak tusolás előtt egy kis edénybe pár evőkanál olajat és korpát vegyíteni majd tusolás alatt felvinni és jól átdörzsölni a bőrt, az olajat sokan nem szeretik magukon így lemossák én nem szoktam csak jól átdörzsölöm magamat törölközővel, így télen jól hidratál :)

    Nikó, érdemes kipróbálni bár senki ne azt várja hogy holnapra hibátlan lesz a bőre, de szerintem már az illata és az hogy bársonyos lesz a bőr megéri :)

    Shelbe- a teafaolaj tényleg egy nagyon jó kis szer, nyáron egy spriccelős üvegbe tettem vizet és abba tényleg csak egy két csepp teafaolajat és azzal hűsítettem magam, így még nem volt elviselhetetlen a szaga, és még fertőtlenített is.

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó kis bejegyzés, köszönjük :) nem mellesleg hasznos is..a teafa olajról én is írtam nemrég, én is ezt használom töményen csak a pattanásokra, és tényleg csodaszer! Az alverde-s lemosó nekem is megvolt, annyi bajom volt vele, hogy nem szemcsés, én pedig azt szeretem ami kicsit dörzsiz is :D Én is tervezek hasonló bejegyzést, mert szerintem érdemes megosztani egymással, hogy ki mit használ, mert ebből is tanulnuk ;)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szuper poszt, ezeket a termékeket nem is ismerem, az arcpakolás felkeltette az érdeklődésemet.

    VálaszTörlés