Bordó-csillámos ünnepi körmök!

Egy külföldi blogon láttam és nagyon megtetszett a csillámos bordó lakk a kezén, így éreztem nekem el kell készítenem,de két napomba telt. Az egyik nap 2 réteg piros lakkot vittem fel, mert lassan akart megszáradni nem tettem a tetejére a csillámos lakkot, hanem csak másnap reggel, ennek is kellet egy kis idő míg megszáradt, így délután ment rá a fedőréteg :D szóval mondhatni nagyon macerás volt... de végül is nagy tetszik a végeredmény.

A képek idő és fényhiányában este készültek :D de higgyétek el nekem nagyon szépen mutatott együtt a két lakk.






Csillog 

Szeretnék venni valami gyorsabban száradó piros lakkot vagyis inkább ilyen bordót mert nekem jobban tetszik, és még egy szép homokszínre is vágyom ♥


 -Rita

5 megjegyzés:

  1. Nekem is jöhetne egy homokszínű :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!

    Javaslom neked karácsonyi piros színnek a S-he 195-ös lakkját, itt írtam már róla! :)

    http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2011/11/s-he-stylezone-195.html

    VálaszTörlés
  3. Tök jó:) mikulástündéres.

    VálaszTörlés
  4. http://www.perfectnails.hu/webaruhaz_coat---fedofeny---pajzs-glass-coat---lakkszarito-fedofeny_209

    + Jollie France körömlakkok (ez az olcsó körömlakk, minden körömlakknál tovább bírta az én körmeimen) ilyen színek is vannak belőle. Szerintem még a moyra lakkok is jó, kedvelem belőle az uv alatt világító fedőfényt.
    Ezzel a lakkszárító fedőfénnyel minden tökéletes és gyors lesz :D

    VálaszTörlés