Novemberi szerzemények!


Néhány apróságot vettem, volt ami a listáról és volt ami csak mert muszáj és olyan is ami fincsi illata miatt jött velem.

Vettem még otthon egy zöld kendőt és egy otthoni/zumbás nacit, kicsit meg kellet operálnom de ma már velem jöttek és nagyon kényelmesnek bizonyultak :D

Imádom a vaníliát és ezért vettem egy illatos gyertyát, nem is tudom eddig miért nem vettem, mert isteni illat lett tőle a szobában pedig meg sem gyújtottam :D

Vettem egy hajfestéket, egy jeges gesztenyebarna árnyalatút, már be is festettem, nagyon szép a színe,egy kicsit vöröses fénnyel, de legközelebb lehet egy habos festékkel is bepróbálkozom, sok jót hallottam róla.



Végre nekem is vannak kis kövecskéim minden méretben színben és alakban :D
Ennek nagyon örültem, 300 forint körül volt és 800 darabos.
Van szívecske, holdacska,virágocska kicsi nagy kövecske benne,sok sok színben.


Ez pedig a Lovely köröm díszítő lakkja ezüst-piros csillámokkal.
Le volt értékelve 589 forint helyett csak 139 volt, szeretem az ilyesmiket :P



Ez a kis cuki jószág pedig nem más mint egyik darabja a karácsonyi nyereményjátékomnak.
A húgom hívta fel rá a figyelmemet és mondtam, hogy hozzon nektek is egyet :) 


Kellemes forró teában gazdag estét mindenkinek, úgy érzem rám fog férni, kicsit náthásnak érzem magam :S



-Rita




2 megjegyzés: