Nekem is van kék csillámos lakkom :P!

Mindenkinek van tuuuuudom.
De nekem is kellet így megvettem az essence blue addictedet.


Meg még egy lovely mintázó lakkot de most egy ezüstöset :D



Nem számít az hogy hülye fejet vágok, ha körömlakkot mutatok be ezt muszáj így csinálnom, ez valami kényszer :D


Már ti is láttátok vagy 100 helyen de istenemre mondom ez maga a tökély, olyan varászlatos amikor nézegetem :D ááááh tényleg csodás.

349 forint, bár már 20 százaléka elfogyott mert 3 rétegben kellet felvinni és hát fogy rendesen, de sebaj csak legyen még akkor is a polcokon mikor elfogy ez.


Egyébként végighúztam az ezüstös lovely lakkot még a múltkori festésen, nekem nagyon tetszik és az is hogy gyorsan szárad.


Voltam a h&m-ben és végre vettem sapkát, egy szürke kötöttre esett a választásom 2500 forint volt.
Remélem nem eszik meg a molyok :S Egyszer egy dobozban volt egy kesztyűm és megették a felét :( mire újra felvettem volna, pedig minden hol van levendula is, úgyhogy nem tudom honnan jönnek :D



És még egy lábszár védőre is szükségem volt, a grafit szürke tetszett a legjobban de lehet még a krémszínűért is vissza megyek, mert elvittem végre a csizmámat cipészhez, úgyhogy nem veszek újat max csak ezekkel a puffancsokkal dobom fel az összhatást.A h&m-ben vettem ezt is 1490 forint.

Szóval ismét sikerült vennem ezt azt, de most épp masnis fülbevaló és közepes árú farmer után kutatok :P
Remélem őket is hamarosan meglelem.
De ha valaki tud róluk valamit akkor azonnal írja le :D

Elindult a nyereményjátékom is szóval tessék jelentkezni mert a nyuszikának gazdira van szüksége :P

ITT megtehetitek.

Ti vettetek valami említésre méltót a napokban ?


-Rita



8 megjegyzés:

  1. Kenj alá egy sötétkék lakkot, akkor nem fogy el olyan gyorsan ez a kis szépség. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is kell ez a kékség, már annyi helyen láttam:) bár lehet csak nézegetem majd a képeiteket róla:D:D tetszik a sapi:)

    VálaszTörlés
  3. Vick-hát van nekem itthon egy és alá festettem de nem akart megszáradni :S lehet meg kellene venni amit Dia mutatott mert az pont jó alá és lehet gyorsabban szárad :D

    adrus-kötelezőőőő :D soha de soha nem akarod majd lemosni :P

    VálaszTörlés
  4. Aha, épp akartam írni, hogy amit Dia festett alá, az pont jó lenne! :D

    VálaszTörlés
  5. Hú azt hiszem én is beszerzek egy ilyen lakkot, hamarosan:) Imádom ha csillog, fénylik és kék! KELL:D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű:) tegnap én is szemeztem a kék lakkal, de végül másikat választottam.Viszont ez nem azt jelenti, hogy nem fogom sose megvenni:)

    VálaszTörlés