Katie Tag!


1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész?

Nem sokkal inkább az a jellemző rám, hogy nincs rajtam semmi, nem érzem szükségesnek, de ha buliba megyek vagy "valahová" akkor természetesen készítek az alkalomhoz illő sminket.

2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?

Már általánosban is érdekelt a téma, de akkor anyagi okokból nem tudtam vele komolyabban foglalkozni, ami azt jelenti, hogy nem tudtam kipróbálni mik azok amik jól állnak nekem, de ez mostanra nagyjából kitisztult.

3. Szerinted mitől szép egy smink?

Ha szép a viselője, tudom ez nagyon felszínes, de számomra akkor lesz egy smink szép, ha az adott személy számomra szimpatikus vagy pedig szép a szája a szeme és ezt megfelelően hangsúlyozza.

4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?

Nem igazán frissítem :D

5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit?

Igen, gondolom mint mindenki más, de így nem ugrik be egy sem...

6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.)

Minden amit a szájra lehet tenni, de leginkább ajakápolók :)

7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?

Nem sminkeltem túlzottan, de egyébként sem elleneztek semmit, sőt inkább anyu segített abban mi az ami jól áll nekem és mi az amit jobb ha hagyok másoknak :D

8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked?

Ritkán készítek feltűnő sminket, de általában a többség meg szokta dicsérni, párom a legkritikusabb :D

9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked? 

5 perc, nem pepecselek.

10. Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?

Is-is, van listám amit követek és spórolok, de van egy havi limitem is amit nem lépek át, ezt az összeget úgymond arra költöm amire szeretném (ebben vannak a ruhák, cipők, edző bérlet minden)...szóval csak módjával.

11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?

Nem nagyon szoktak zavarni, ez a munkájuk, ha akar oda is jöhet mellém :D

12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?

A fülecském :D bár nem tudom ez oda tatozik -e.

13. Ajándékoztál már el, vagy dobtál ki olyan sminkterméket, amiről azt hitted sosem lesz rá szükséged, végül mégis hiányzott és megbántad, hogy megszabadultál tőle?

Sajnos...dobtam :D de ha valamit ajándékba adok és nekem is megtetszik akkor veszek még egyet.
 
14. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)

Annyira nem fontos számomra a smink, szóval ez csak másodlagos...sőt harmadlagos.

15. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?

Hát nem...mindig is így néztem ki, nem ér nagy változás 7-8 óra alatt, ami miatt el kellene borzadnom :D

16. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?

Nem.

17. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra? 

Nem nagyon érdekel, amit egyszer megvettem annak már mindegy :D

18. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?

Vállalnám, szempilla spirál plusz egy rúzs és mehetünk is...

19. Félsz a szempilla göndörítőtől?

o.O nem...kellene?

20. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?

Hát nem igazán hoznak lázba engem ezek a dolgok :D


Kitöltöttem én is mert szerintem jó móka  :)


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése