Csíkos lila körmök!

Az utóbbi időben leginkább körmökkel jelentkeztem ennek az oka az, hogy jelenleg pihentetem az arcom, mert beteg vagyok, és ráadásul még a hidegtől is szépen kiszáradt és hámlik.

Ezért most szeretném nektek megmutatni a lila-kék-csillámos-csíkos körmeimet amit reggel készítettem.


Tehát ilyen lett ez a csíkos köröm, a lila egyébként is divat, de nem akartam csak úgy felkenni mert nekem az uncsi, hópelyheket gondoltam, de már érzem ezzel kellene egy kicsit várni mert uncsi :P


Szóval nagyon könnyű elkészíteni, egy réteg lila körömlakkot felvittem a körmöm egyik felére.
Vártam míg egy picit megszárad és ezután a kék csíkokat is meghúztam.
Majd jött a csillámos ezüst csíkozás, a kék vonalak közé, és a tetejére is.


Majd pedig egy átlátszó fedőréteg.


Ezeket használtam.


Hát fény hiányában ilyen képek sikerültek, de ezt ti magatok is gondolom tapasztaljátok, ez az egyetlen hátrány ha kinézünk az ablakon.Várom már az első hó esést :D


Hát ez most ilyen lett nekem tetszik, mondjuk lehetett volna szebb is de nem töröltem le a felesleget az kezemről...

Kellemes vasárnapot mindenkinek...sok sok meleg teát a betegeknek és jobbulást!



-Rita


1 megjegyzés: