Balea Aloe Vere ajakápoló balzsam!

Van vagy 20 ajakápolóm, életemben csak egyet használtam el teljesen, ez az én gyengém...mindig képes lennék venni egyet, túl drágákat nem, az 1500 forintot még soha sem léptem túl, inkább az olcsók között szeretem megtalálni a tökéleteset, némelyiket a színe, a csomagolása miatt másokat az illatuk vagy a jó vélemények miatt veszem meg...

Erről a krémmánián olvasott sok sok pozitív vélemény miatt vettem meg, és mert nem volt egy sima szín illat nélküli változatom.
A túl illatos ízes dolgoktól néha rosszul leszek ezért a blistexeset már nem is használom ...


Minden fontos információ fel van tüntetve.



Nekem nagyon tetszik a csomagolása, kellemes ez a kék szín a kiszerelés és a mérte is tökéletes.



Egy gélszerű tejfehér krém található benne, ami egy picit látszik az ajkakon de én napközben csak keveset teszek fel, ha otthon vagyok akkor pedig nem zavaró a világos fehéres szín.
Illata friss kellemes valami zöldségre emlékeztet, de nagyon minimálisan érződik használat után pedig el is illan nincs íze.
Hosszan fent marad az ajkakon, sűrű állagának köszönhetően, jól hidratál.


Mindig nálam van, naponta többször újra kenem, amióta használom kevesebbszer száradt ki az ajkam mint előtte, de persze ha egy két nap elfelejtettem akkor az meglátszódott, szóval a folyamatos használat mellet segít, a sebes repedezz bőrt egy éjszaka alatt helyre hozza.Én a cukorradírt naponta használom és ketten együtt nagyon jól szuperálnak, nekem ez a téli fegyverem e a szél és a hideg ellen :)


Külső: apró mérete nagyon jó, kabátzsebbe farmer zsebbe is elfér.Szeretem ezt a csomagolást, színe is nagyon tetszik, 10ml.

Használat: szükség szerint kennem, de azért lefekvés előtt és amikor leindulok otthonról mindig előveszem, nagyon jó az állaga kellemesen krémes, sokáig fent marad az ajkakon, az illata csak a tubusból érezhető, fehér színe az ajak bőrén is látszik, természetes nem fehér lesz a szánk csak egy árnyalattal világosabb.

Összességében: nagyon örülök hogy megvettem és úgy érzem ezt el fogom használni még idén télen 350 forint volt az összetevők csodálatosak, aloe vera összetételének köszönhetően nagyon szépen gyógyítja és ápolja a sebes ajkakat.

Ajánlom mindenkinek aki olyan fanatikus mint én vagy pedig szüksége van egy ajakápolóra elérhető áron!


Ti milyen ajakápolót használtok?



-Rita

5 megjegyzés:

  1. Most Oriflame Pure Nature-tól az almásat és egy Hemanis ajakápolót használok, de ha felénk is lehetne ilyet Baleat kapni, 100%, hogy kipróbálnám. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az ajakápolók a gyengéim! :) Jelenleg Coca-Colásat használok,de van még dinnyés Balea, Essences, Carmex és Labello is.

    Még a H&M-es vaníliás ajakápolót szeretném kipróbálni, azt próbáltad már?

    VálaszTörlés
  3. Kittiie igen próbáltam, de az illatán kívül nem az igazi, olcsó sok van benne, de olyan érzés mintha nem kapna levegőt a bőröd, én 1-2 perc után letörlöm, az is hasonlóan ehhez fehér és szintén látszik az ajkakon..pedig az illat és a csomagolása is mennyi, elhasználom (remélem) mert nem szeretek semmit kidobni, de azért csalódás :D

    VálaszTörlés
  4. Én colortrendeset használok, körtéset.ízesített meg illatosított, van egy kis fénye.ezzel csak az a baj, h a hidratáltsága érződik felkenés után úgy kb. max 1 óráig szerintem vagy kicsivel több ideig. szóval nem az igazi, úgyhogy én még keresem a tökéletest :))

    VálaszTörlés
  5. Én egy FLP terméket, az Aloe Lipset. Nagyon durván ki tud száradni a szám...nem rossz a Lips, de azért egy Carmexet is használnék rendszeresen.

    VálaszTörlés