Alverde mademoiselle!

Sziasztok, a fogorvosnál tett látogatásom után ami nagyon pozitív volt, elmentem az árkádba szétnézni és nagyon megörültem mert az Essence és az Alverde  kollekciója is kint volt a dm-ben.

Mindent alaposan átnézegettem és végül is az alverdétől megvettem egy rúzst mert nagyon tetszett a színe és még ilyenem tényleg nem volt.


Már maga a csomagolás is nagyon édes bézs fehér pöttyös kis masnival csipkével, papírból van, így jobb vele vigyázni nem össze vizezni vagy valami hasonló, nehogy tönkre menjen.
Nem záródik túl biztonságosan, de nem fog magától kinyílni.


Nem túl nagy akkor mint egy ajakápoló.
A rúzs hála  a jó égnek nem a szokványos alverde illat, hanem egy természetes vaníliás nagyon semleges kis semmiség.Az általam választott szín a 30-as Rose, ami egy gyöngyfényes világos nude árnyalat,jól pigmentált kellemesen krémes.Olyan mint egy kellemes színezett ajakápoló.
1200 forint volt a mérete nincs feltüntetve, de egy picit talán kisebb mint a szokványos rúzsok.


Vettem még egy szettben lévő testápoló tusfürdőt is aminek pisztácia(marcipán) illata van, a testálót próbáltam csak ki, de nagyon folyékony már már tejes állagú, először intenzív az illata de a beszívódás után nagyon kellemes szolid illat marad.Gyorsan szívódik be, kellemes hidratáltság marad utána, száraz bőrűeknek én egy sokkal intenzívebb hidratálást javaslok pl egy testvajat.

Az essence kollekció nagyon nem tetszett, de a parfüm a sok kritika ellenére nekem igen :D
azt lehet megveszem de mást nem, így kicseréltem a kívánság listában az ott szereplő dolgokat másra, pl erre a rúzsra és még néhány dologra amit meg is rendeltem és remélem hamarosan meg is érkezik :)


Hát nekem nagyon tetszik az mademoiselle kollekció érdemes megnézni, mert a szemhéjpúderek és a pirosítok is nagyon szépek.




-Rita





4 megjegyzés:

  1. marcipán :$ meg kell majd szaglásznom, holnap *-*

    VálaszTörlés
  2. Ohh jajj elfelejtettem leírni hogy mennyi 1590, ilyen díszdobozban van nem tudom ki tudod e majd bontani :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki ez a rúzs, a csomagolása a legjobb, az egész kollekció ezért tetszik:)
    A marcipános dolgok sem lehetnek rosszak:))



    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Én is kerestem ma az Alverde új kollekcióját, de még nem volt! :( Az essence display-ről viszont egy darab sem hiányzott csodák csodájára! :) Én a fekete alapon arany mikrocsillámos körömlakkot vettem meg, és a szempilladúsítót kíváncsiságból! A parfüm viszont nekem annyira durván, szinte orrfacsaróan édes, hogy nem bírnám elviselni magamon :(

    VálaszTörlés