Szeptemberi kedvencek!

Ez a hónap igazán nyáriasnak bizonyult, nagyon meleg volt, csak néhány nap volt amiről az ősz juthatott az eszünkbe.
Én már nagyon várom a hűvösebb hónapokat, hogy végre sálat pulcsit és csizmát lehessen hordani.

Ebben a hónapban nem sok mindent használtam, inkább szájkencék kerültek az előtérbe, és mivel meg voltam (vagyok is még) fázva nem is volt kedvem semmi sminket csinálni.


Mindent egy helyre dobáltam és mire lefotóztam besütött a nap :D


Ajak termékek 


2.Essence szájfény, szép pirosas rózsaszínes árnyalata van, gyümölcsös illata és csillámos, meglepő módon nagyon tartós.


4.H&M vaníliás ajakápoló, hát ha nem is a funkciójának megfelelően volt használva nagyon szeretem, de ajakápolásra nem alkalmas.

5.Balea dinnyés szájfényes kence, nagyon kellemes friss gyümölcsös az illata.


Arcra való termékek 


2.Essence bronzosító, nagyon szép színe van a rózsaszín felével keverve 

3.Essence flowerpower púder, egyszerűen imádom, nagyon örülök, hogy megvettem 

4.Sigma f80-as ecset, még mindig tökéletes 


Szemre használatos termékek 

1.Essence zselés szemhéj tus, fekete színben, imádom, nagyon tartós, még lemosni is nagyon nehéz, de éppen ezért nem kell aggódni, hogy elkenődött e, szeretnék belőle egy lila változatot is.

2.Sleek OSS paletta, csak néhány színt használtam belőle de mindegyik tökéletesen teljesített ebben a hónapban


Test és arcápolás

1.Balea rebarbarás testápoló imádom *.*

2.Alverde rózsa kivonatos arctisztító kendő


Parfüm

1.Love Potion, nagyon édes őszies illat én nagyon szeretem 




Ennyi lett volna a szeptemberi kedvencek kozmetikumok terén, de van még egy két dolog ami nagyon emlékezetes volt a hónapban...

Zumba flash mobra gyakorolni ami MA lesz...
Sok sok jó filmet néztem a hónapban
 és végre ismét vannak a kedvenc sorozataim, már a feliratokat sem várom meg csak nézem őket...
Első fizetés 
Sok meglepi
Hétvégente meglátogatni a kacsákat 
Ismét edzeni 
Nem vettem hülyeségeket a hónapban (nagyjából be is tartottam)


Várom a ti bejegyzéseiteket is 
♥ 


-Rita

3 megjegyzés:

  1. A balea ajakápoloját én is imádom, mindig helyre hozza a kiszárított ajkaimat.Amúgy már rég szeretnék megkérdezni valakit hogy mi a véleménye az oriflame alapozóiról? tudnál nekem egy rövidke vélemény irni?:)

    VálaszTörlés
  2. Természetesen, nekem tőlük volt az első még áltsulis kormomban nagyon szeretettem őket és most körülbelül egy fél éve ismét tőlük vásároltam, először egy Giordani Gold mineral alapozót ami egy picit olajosabb állagú így a zsíros bőrre nem ajánlatosa de normál valamint száraz bőrön tökéletes, nagyon jók az árnyalatok, még a nagyon fehér pörömhöz is van tökéletes árnyalat (porcelain) a kövi alapozó egy matt (30 ml kicsit kicsinek tűnik) változat ami elég folyós de a hatása tényleg lenyűgöző a fedése nagyon jó, még a pirosabb foltokat és a szeplőket is gond nélkül elkendőzi, nem zsíros nem olajos, nagyon könnyű, és tényleg órákon át matt marad.A másik pedig a tiniknek készült alapozó nem tudom mi most a neve de talán lila fekete csomagolása 1000 forint körül van, közepes fedés barackos illat, fiataloknak tökéletes, régebben csak is ezt használtam.

    Őszintén én jobban szeretem őket mint a drogériás alapozókat, de azt tudom mondani hogy az oriflame oldalon fent vannak a vélemények, amattról csak pozitív a GG minerálról 4 átlagot míg a tiniknek való is 4-es átlagot kapott a használóktól, ha tag vagy vagy valamelyik rokonod akkor még olcsóbban tudsz hozzá jutni a termékekhez..úgy meg végképp megérik :)

    Remélem tudtam segíteni

    VálaszTörlés