Kreatív Kedd, villains!


Üdv, én lennék az új tag, így kilencen alkotjuk a szuper gonoszokat vagyis akarom mondani a Kreatív Keddes aranyos lányokat.
Minden alkalommal meghívunk egy vendék bloggert, így jön ki a bűvös 10-es szám.

Nagy örömömre szolgál, hogy bekerültem és minden tudásommal próbálok a csapat méltó tagja lenni.

A téma nem más volt mint a Szuperhősök vagy Szuper gonoszok.

Hiába agyaltam nem jutott egy jó sem az eszembe, egyszerűen nem szeretem a jó hősöket :D

De gonoszokból nem volt hiány többen is a kedvenceim közé tartoznak

A legfőbb gonosz számomra Joker

Így az ő sminkjét készítettem el 

Gondolom mindenki ismeri Heath Ledger által megformált sebhelyes arcú, pszichopata karaktert.


A védjegyéül szolgálok joker kártyák 




Furcsa kapcsolata a késekkel 





Csodálatos ceruzás trükk 




Remélem nektek is tetszik :)


Ne felejtsétek el megnézni a többiekét sem, én már kíváncsian várom mit alkottak 











2 hét múlva újra jövünk 


-Rita

22 megjegyzés:

  1. Most nagyon spontán leszek :D BAZMEEEEG DE ROHADT JÓ :D

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Bunny-hoz :D K..vajó lett :))) wwááááááá :)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem én is hasonlóan tudnám magam kifejezni mint Bunny :)))

    VálaszTörlés
  4. Baromi jó. Annyira tetszik, hogy nem csak sminkben gondolkodtál, hanem a ruhákat is ilyen jól kombináltad. Brutális az egész.:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon nagyon jóóó lett! :)

    Először el sem hittem, jól látok-e, mert emlékszem, hogy múltkor Bunny-nál azt kommentelted, hogy te nem csinálnál ilyet, de tök jó, hogy mégis!

    VálaszTörlés
  6. Nem találok szavakat... Ez baromi jó lett!!!! Nagyon nagyon nagyon nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. Hallod, ez eszméletlen. A héten vitted nálam a prímet!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok :) jól esik ezt hallani, itthon többen féltek tőlem :P

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon jó, ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés
  10. ez marha jó...és úristen a képek...csak gratulálni tudok,nagyon tetszik : D

    VálaszTörlés
  11. Ebben a témakörben magasan vitted nálam a pálmát.
    És én is a többiekhez hasonlóan csak trágárul tudom kifejezni hogy azta kurva de rohadt jó lett!!!!!xDxDxD

    VálaszTörlés
  12. Olyan jó, hogy beöltöztél!!!

    VálaszTörlés
  13. baromi jóóóóóóó !!!!!Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  14. Hujaj, ezek után még meggondolom, merjek-e találkozni veled élőben :)

    VálaszTörlés
  15. :) Nem bírtam volna ki hogy ne öltözzek be, mert olyan jó érzést adott :D, csak sajnos a színek nem ugyan olyanok de így is megvan a hatása...

    Nojko-XD majd egy lightosabb Joker sminket készítek a találkozásunk tiszteletére :P

    VálaszTörlés
  16. azta:O rád se lehet ismerni:D nagyon jóóóó lett :D

    VálaszTörlés