Egy kis elemzés!


Csak egy gyors vélemény nyilvánítást szeretnék.


Ezeket a termékeket vagy a napokban vettem kaptam vagy már régóta használom de egymagukban nem volt értelme leírni a tapasztalatokat.

A nagy üvegben zabpehely van csodás reggeli alapanyag és arctisztító is egyben, 2 hete használom és már igazán szép az eredmény, előtte utána képek hamarosan.


Avon kiss me barackos barnás arany csillámos rúzs, úgy kaptam de nem az én színvilágom egy két sminkhez tökéletes  de utcára nekem nem tetszik.
Illata erőltetett vanília szerű valami.
Nagyon aranyos szívecske formájú maga a rúzs, a csomagolás átlagos, és általában nagyon olcsók szoktak lenni a color trendes termékek.
Ha valakinek jól áll ez a szín akkor jó választás lehet mert tényleg olcsó átlagos minőség viszont a színe igazán pigmentált.



Burberry body parfüm minta, amit a fecebook oldalukon lehetett rendelni.
Örültem mikor megérkezett igényes kis dobozban biztonságosan.
De nem az én illatom, nagyon nehéz fűszeres édeskés, bár tényleg kellemes.
Nagyon tartós,idővel mint a legtöbb parfüm átalakul de ez jó pár órával a használat után történik meg, így fejem is megfájdult tőle,mert olyan tömény, de lehet csak a nagy meleg miatt.



Ez egy halvány rózsaszín vivien márkájú szemhéjpúder 53
Szemöldök csontra tökéletes, nem túl fényes nem csillámos.
Nem porzik illata nincs.
Tartóssága átlagos.
500 forint körül van, de nem tudom hány gramm lehet, nem írja.
Vivien márkától van nagyon sok lakkom is nagyon szeretem őket :)


Balea frozen rhabarber 
Isteni gyümölcsös testápoló, a leggyorsabban szívódik fel amit valaha használtam.
Hűsítő zselés állagú az illat viszonylag tartós.
Nyáron senki sem szereti a ragacsos krémes testápolókat így ez maga a tökély.
Örülök hogy tart még a meleg és közben ilyen frissítő testápolóra bukkantam.
Jól hidratál és már több napja használom, semmilyen kiütés vagy hasonló nem történt (pedig nem mindig bírja a bőröm a testápolókat tusfürdőket)
Limitált nyári kiadás de szerintem még kapható 500 forint és 200 ml


Ez pedig a jelenlegi körömlakklemosó és a már 5 napja sértetlen körömfestésem, nagyon tartósnak bizonyult.
Ebelin magic summer lemosó.
Használat előtt nagyon büdi, de utána a körmökön egy lemoshatatlan erőteljes illat marad, engem nagyon zavar igaz a dolgát jól végzi de akkor is én rosszul vagyok tőle :D
Sejtésem sincs mennyibe került nem én vettem csak azért szólok ha valaki nem szereti az illatosított és később lemoshatatlan körömlakklemosót akkor ezt hagyja ki.:S


Ennyit az újdonságokról 

És egy kép a mai sminkemről 


Zöld és arany, nem igazán az én színvilágom :S


Legyetek jók hamarosan jelentkezek.


-Rita



2 megjegyzés:

  1. Great review!
    Great photos and neat post! Also thank you so much for following me - ps. following you back!

    VálaszTörlés
  2. Pedig jól áll a zöld-arany kombó a sötét hajadhoz szerintem :) Nekem a Burberry parfüm nagyon bejött, én szeretem ezeket az erőteljes, karakteres illatokat! :) A zabpelyhes dologra, arctisztításra és a hatására nagyon kíváncsi lennék! :))

    VálaszTörlés