Sleek oh so special!

Végre megérkezett az Oh So Special, és tényleg nagyon különleges. Dél körül kaptam kézhez a csomagot és bár úgy volt, hogy dolgozom azt mondták mégsem kell, így azonnal szemügyre vehettem álmaim palettáját.

De őszintén itt nem is maga a márka a lényeges mert eddig nekem nem igazán tetszettek a sleek termékei, de amikor ezeket a színeket megláttam, tudtam, hogy ez kell.

A világos színektől a sötétig a fényestől a mattig minden megtalálható.


A paletta szuper biztosra volt csomagolva nem történt semmi baja.
Mivel a csomagommal történt egy kis incidens felajánlottak egy berry m rúzs mintát, ami majdnem akkora mint az igazi én bátran beleválasztottam egy narancssárgába hiszen ilyennel még soha nem volt dolgom és gondoltam itt az ideje kipróbálnom.


A paletta minden színe egy csoda, nem is tudnék dönteni melyik lenne belőle a kedvencem.
Sokan mondták, hogy nehezen nyílik, ez nálam nem mutatkozott. 
Az applikátor szerintem nagyon jó, nem egy olcsó darab.
Egy vékony védőfólia található rajta melyen a nevek szerepelnek, nagyon jó megoldás.


12 tökéletesen harmonizáló édes natúr színek vannak benne, és egy óriási tükör, ami egészen használható hiszen széles és így mind a két szemet láthatjuk a művelet közben amikor használjuk.



Nagyon pigmentáltak és tartósak, ecsettel húztam végig a karomon.
Nem igazán sikerültek úgy a képek ahogy akartam volna ezért megmutatom a kedvenc képem a színekről.


Ez lenne az, nagyon szép.
Nappali sminket, éjszaki bulisat, alkalmi és fantázia sminket is könnyen készíthetünk vele.

Azonnal készítettem vele egy natúr sminket, de közben a narancssárga rúzst is szerettem volna kipróbálni így a kettőt ötvözve alkottam ezt.


Sajnos nem igazán adja vissza  a kép a valóságot pedig élőben nagyon gyönyörű csillámos arany barna és mályva keveréke látható.

A szememre a gateau, gift basket, noir, bow árnyalatokat használtam
Az ajkaimon pedig az ajándék berry m orange 117 es rúzs található 



Nagyon tetszik a narancssárga rúzs élőben sokkal de sokkal élénkebb.
Nagyon jól pigmentált kissé kemény rúzs de ennek köszönhetően könnyebb vele dolgozni.
Kicsit szárít így egy ajakbalzsam elfér alatta.







Nagyon de nagyon örülök neki, hogy megvettem és őszintén ajánlom mindenkinek aki szereti a hasonló színeket.

Hamarosan még több sminket láthattok oh so special árnyalataival 



-Rita

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a paletta, és a rúzs is <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a paletta! Én az Originalt és a Stormot vettem meg, de ezzel is szemeztem.:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van Sleek palettám, imádom, szuperek. Már én is olvastam, hogy valaki nehezen tudja őket kinyitni és ezért azt mondja, hogy jajaj :-) De van egy technikája és aki ezt ismeri, annak no problem az ilyen jellegű nyitókkal. A Barry M rúzsai nagyon-nagyon jók! Sajnos mindegyik matt (igazi matt) rúzs szárazabb, mint a selymesen fénylőek. De ez tök normális, egyszerűen ilyen a matt rúzs textúrája.
    Nagyon tetszik az Oh So Special palettád és az a rúzs wooww nagyon jó szín!

    VálaszTörlés