Séta, smink, ootd!

Végre volt idő egy kicsit kiruccanni és emberek közelében lenni.

Egy rózsaszín sminket készítettem ami a később már nem illet a ruhámhoz, mert átöltöztem :D de sebaj mert napszemüvegben max csak én tudom, hogy mi van rajtam.



oh so special 



A kis rucit anyától szereztem, nem egy mai darab de nagyon édes, főleg ilyen melegben.



Aranyos kis szívecskés karkötő, ami a sötétben világít, 50 ft volt darabja.


Kicsi kacsák, nagyon édesek, képesek megenni vagy egy kiló kenyeret :D



Ez pedig már napok óta a körmeimen van és nem szándékozik lekopni, így én sem lemosni, egy oriflame alap barackos selyemfényű lakk, és egy csillámos noname fedőlakk, jól szuperálnak.



h&m ajakápoló amilyen jó illata van olyan kis hasznavehetetlen :( sajnos, olyan érzés mintha viasszal lenne bekenve a szám, nagyon nagy kiszerelés mindössze 500 forintért, a hatása nem rossz mert tényleg ápoltabbak lesznek az ajkak de én nem tudom elviselni a számon..



Ezt a sminket pedig még múltkor készítettem, egy nem szokványos disney szereplő volt a cél, nem más mint Esmeralda, nekem maga a smink nagyon de nagyon tetszett és az is, hogy ennyire "barna" voltam.


Ennyi lett volna a vegyes poszt, de lenne egy kérdésem szeretnétek még ootd-t?

Kellemes vasárnapi délutánt mindenkinek aki teheti eddzen egyet, én is azt teszem :)



-Rita


2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az Esmeraldás sminked, ezért (is) meghívtalak egy Disney-s Tag kitöltésére, remélem tetszeni fog és kitöltöd :D.

    Itt találod:
    http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/08/hercegnos-tag.html

    VálaszTörlés