Júliusi kedvencek!

Nagyon szeretem a kedvences bejegyzéseket olvasni, mert így rájövök arra, hogy másoknak mik azok amik beváltak és szeretik így talán én is adok nekik egy esélyt :)

A nálam felsorolt termékek mind nagyon kedvesek a számomra és nagyon gyakran használom őket, sok közülük már nem is kapható de erre figyeltem és megpróbáltam a sok sok jó dolog közül olyanokat válogatni amit ti is megtudtok venni.


Fa NutriSkin tusfürdő Moisturising, akai bogyóval, nagyon finom az illata olyan gyümölcsös és édes, sokáig megmaradt és még órák múlva is olyan a bőr mintha testápolóval lenne bekenve.

Oriflame happy relaxing narancsos kézkrém, már előzőleg is a kedvenceim közé soroltam és még mindig nagyon szeretem.

Alterra arctisztító zselé, egy hónapja használom nagyon elégedett vagyok vele és az ára is baráti.

Balea olajos arctisztító, nagyon vegyes a kapcsolatunk a célnak megfelel de nem tudom eldönteni szeretem vagy utálom :D

Ebelin körömlakk lemosó, a célnak megfelel és olcsó, igaz elég erőteljes mű illat van :)



Pink sugar parfüm, nem egy nyári illat de este amikor rosszul éreztem magam és hideg volt mert igen az volt :( a pólómra fújtam és úgy aludtam el, olyan volt mint egy süti mesében.

Sigma F80-as ecsete, imádom és azt hiszem a nyertes is imádni fogja.

Alverde púder, nagyon jól mattít.Igaz nem túl zsíros a bőröm, ezért másoknál nem tudom hogyan működne.

Essence cute as hell pirosító, egyszerű és nagyszerű, nagyon keveset kell belőle használni, hogy ne nézzünk ki bohócnak, de ez igaz minden erősebb színű nagyon pigmentált pirosítóra.

Oriflame bronzosító örök szerelem, nem is szeretnék másikat kipróbálni, ez nekem tökéletes.

Oriflame univerzális balzsam, már régóta megvan de már csak egy kevés van benne, mindenre tökéletes ajkakra,bőr keményedésre, égésre, csípésre, kisebesedett orra.



A 3 kedvenc rúzsom ebben a hónapban.

Az első egy pinkkes korallos nagyon szép szín ami 185 forint volt a fodrász kellékesben.Igaz nagyon büdi, de ha képeket készítek oda nagyon jól mutat a színe.

A középső az essence almost famouse ajakrúzsa, aminek szintén pirosa korallos a színe, isteni vanília illattal.

Az utolsó egy avonos kicsit szájfényes jellegű champagne árnyalatú rúzs, szép krémes nude.


Sorban a rúzsok.



Oriflame retro chic szemhéjpúdere és a s-he fekete csillámos szemhéjpúder, nagyon sokat használom főleg a barnás színeket mostanában, hát a képen nem tudom miért lett ilyen fakó, pedig nagyon jól pigmentált és csillámos fényes színek.Igaz már nem lehet kapni de imádom, nagyon jó minőségű.


Kedvenc fülbevaló 


Kedvenc gyűrű Görög országból


Ezek lettek volna a júliusi kedvenceim, nagyon borús esős volt ez a hónap, sajnos látszik is sokak kedvén, mert mindenki szomorúan vonszolja magát reggel a munkába és délután is mindenki még a fiatalok is csak alig alig mosolyognak.

De remélem az augusztus sokkal jobb lesz :) 

Mindenkinek szép délutánt még jövök egy két dologgal hamarosan...



4 megjegyzés:

  1. én is imádom a kedvences bejegyzéseket :) az essence pirosító és a rúzsok nagyon tetszenek :$

    VálaszTörlés
  2. Hmm.. az Alterra arctisztító zselé nagyon megtetszett lehet beszerzek én is egyet.
    Nekem a kedvenc körömlakklemosóm ebelin-es csak nem ez a kék hanem a zöld. Nagyon jó az illata miután megszárad a körmön, nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  3. oohh pretty lipstick colors!!

    thank you for following my blog! :D

    [yazmiinaktar.blogspot.com] xx
    [yazmiinaktar.blogspot.com] xx

    VálaszTörlés