Gyerekorom kedvenc ételei!

Emma hívott meg a játékra aminek nagyon örültem, és egész nap azon filóztam miket is ettem és szerettem amikor kicsi voltam.

A játék menete fel kell sorolnunk gyermekkorunk kedvenc ételeit. Annyi ételt sorolhatunk fel, amennyit szeretnénk, majd 5 másik blogot kell meginvitálni erre játékra. :)


Kakaós gombóc


Borsó leves


Káposzta borította avagy töltött káposzta de csakis az amit a mama csinál


Tejfölös tészta


Bundás kenyér, még frissen ropogósan 


Tejberizs


Pirítós kenyér kacsa vagy tyúk zsírral és paradicsommal paprikával :D örök kedvenc 


Kókuszgolyó


Igazán csak most jutottak az eszembe miközben ezeket írtam és azt hiszem éhes is lettem.

Szóval én is tovább adom 5 emberkének, hogy készítse el ő is mi volt a kedvenc étele gyerek korában.


Remélem ti is elkészítitek, mert szerintem nagyon jó vissza emlékezni mik voltak a kedvenceink!



-Rita







2 megjegyzés:

  1. holnap megcsinálom:D olyan éhes lettem xD kókuszgolyóóóóóó <3

    VálaszTörlés
  2. juj dejó :) este megcsinálom, köszi a meghívást! :)

    VálaszTörlés