Tesztek smink és minden ami eszembe jutott!

Helló mindenki!
Úgy gondoltam egybeveszem a tervezett posztokat, mert ha külön tölteném fel őket akkor olyan kis rövidkék lennének.
Az elmúlt hetekben egy két dolgot vettem, amiket szeretnék nektek bemutatni.


Alverde Dental fogkrém 5in1

A dm-ben voltam és a már megszokott HH fogkrémet szerettem volna megvenni de akkor észrevettem mellette a saját márkás Alverde fogkrémet.Natúr termék, sok illóolajjal és gyógynövénnyel.75 ml 500 forint, viszonylag drága mert fele akkora mint az átlagos fogkrémek, de úgy gondoltam kipróbálom.
Fehér kicsit hígabb állagú krém.
Semleges illatú enyhén mentolos friss íze van és összehúzó hatása.
Nem habzik úgy mint az átlagos fogkrémek.
Egy hete használom, ugyan azt tapasztalom mint a már megszokott fogkrémnél.
Azt hiszem én legközelebb is fogom megvenni.



Italia szemceruza

Zöldes arany fényű puha jól pigmentált szemceruza, ami 125 forintba kerül.
Nagyon nagy az átlag szemceruzákhoz képest.
A szegedi kincses szigetben vettem.Sok színben lehet venni.


Eveline spa vaníliás kecsketejes testápoló

250 ml 1300 forint 
Az illata olyan mint valami álom, nem tudom nektek elmondani milyen finom vaníliás édeskés illat.Ki kell próbálni és azt hiszem aki szerei az ilyen illatokat egy kartonnal fog haza vinni.
Gyorsan beszívódik és hosszú ideig megmarad a puhaság és az illat.
Lágy textúrájú könnyen eloszlatható krém.
Sok illatban, és bőr típusra kapható

A másik kedvencem a kókuszos mangós, aminek nagyon finom trópusi illata van, azt hiszem ez lesz a következő.



Avonos hajfény spray 

Finom az illata, nem nehezíti el a hajat, de csak ideiglenesen lesz tőle a haj fényes, másnap már semmi hatása nincs.De alkalom előtt a használatával illatos és fényes hajkoronát varázsolhatunk magunknak.


Fanninak nemsoká itt a szülinapja (1 hónap :D) de mi már oda adtuk neki az ajándékát, ami nem más mint egy általa már régóta szeretett parfüm.Oriflame Miss O, nagyon finom édeskés az illata és a pumpás retró kiszerelés pedig nagyon aranyos.


Narancssárga az új kedvencem :D imádom olyan jól néz ki 


Imádom ezt a palettát, nekem van másik színkombinációban is.
De annyira szépek, fényesek és tartósak.


Szerintem a színek magukért beszélnek, mindegyiket imádom.




Ez pedig egy egyszerű smink a paletta használatával.


Meggyes csokis tejszínes máktorta 


Hétvégi süti és frappé (fagyival)


A rossz idő ellenére tessék mindenkinek mosolyogni, könnyebb átvészelni..


-Rita




1 megjegyzés:

  1. Az a zöld szemceruza gyönyörű...micsoda fénye van! Szerintem csinálhatnál egyébként gasztroblogot is...:P
    Az Eveline termékek tök jók, nekem feszesítő testápolóm volt, ami ilyen mentolos, először hideget éreztem, aztán forrót, ugye a vérkeringést indította be. Imádtam, csak azóta se találtam olyat.

    VálaszTörlés