Haul és teszt!

Sziasztok, most azokat a termékeket szeretném nektek bemutatni amit nemrégiben vettem vagy kaptam!


Csak olyan dolgokat vettem amit használni is fogok.

Nagyon örültem mert a kabuki F80- is megérkezett reggel!
Épp az Envy sminkben nyitottam ajtót xD biztos nézett a postás de nem igazán tudtam akkor ezzel törődni mert muszáj volt megtapintanom az kis ecsetecskét.





Tudom már 100 helyen olvashattatok róla de én is alátámasztom, hogy nagyon szuper :) pihe puha és mégis nagyon tömör könnyű vele dolgozni.

Amennyiben te is szeretnél egy ilyen ecsetet és még nem jelentkeztél a játékomra akkor tedd meg!





Alterra fiatal bőrre való arctisztítója 125ml-999ft

Az illata viszonylag erős, de kárpótol a tudat, hogy tiszta termék és hatásos is.
Zselés az állaga, nálam jól habzik és jól is tisztít, olyan friss érzés marad utána.
A pattanásokat 1-2 nap alatt elmulasztotta.
Reggel és este használom, semmi mást (krém, vagy egyéb arctisztító dolgot) nem használok mellé.

Én csak ajánlani tudom!


Kókuszos illatú borotva 999 ft volt 3+1 darab
Nem tudom, hogy mennyire fog jól szuperálni de egy próbát megért mert szükségem volt már rá.
De az illat tényleg jó :)



Alverde kompakt púdere.
Ami mások szerint büdös de szerintem kamillás hintőpor illatú.
9gramm 1399 ft volt ha jól emlékeszem.
A legvilágosabb színt vettem meg, nekem világos a bőröm egy kicsit sárgás tónussal.
Tehát ha valaki hasonló adottságokkal rendelkezik és szeretne egy közepes fedésű természetes púdert akkor ezt ajánlom neki.


Avon super enchant szempilla spirál 1099 ft

Hát egy közepes szempilla spirálnak mondanám.
Jól használható, nem vesz fel felesleget.
Nem folyik el még melegben sem.
Nagyon szép fekete színe van, de nem egy csoda szempilla spirál tehát akinek alapból kevés és még rövidek is a pillái az ne várja azt, hogy dús és hatalmas ívelt műszempillák születnek a régiek helyébe.
Én szerencsés vagyok sok a szempillám és viszonylag hosszú is, így nekem a legtöbb szempilla spirál bejön.A képen csak egyszer húztam végig a pilláimon.

A sminklemosóról pedig már írtam, nem találtam ennél jobbat így mégis csak megvettem  :D



Ezek lettek volna a tesztelésre szánt termékek amiket nemrégiben vettem.
Ha valamelyikről szeretnétek kérdezni akkor kommentben megtehetitek.



-Rita







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése