Glee make up - Rachel Berry (Lea Michele)





Ő lenne Rachel Berry a Gleeből

A sminkek amiket a forgatáson "visel" nagyon jól lehet alkalmazni a hétköznapokban, munkában, suliban.
Egy natúr smink, ami igazából csak egy kis segítség, hogy kiemelje a saját szépségünket.
Ez az a smink ami mindenkinek jól áll!

De akkor lássuk is amit én készítettem.


Annyira belemelegedtem a szem átszínezésbe, hogy a Racheléhez hasonlóan barnát készítettem.
Nekem nem áll jól :D 


A sorozathoz hűen, mert gleek vagyok :D


Egy nagyon egyszerű barnás bézses smink.


Rachel stílusa a nagymamás kislányos :D amit Kurt állapított meg róla, megpróbáltam én is valami ilyesmit felvenni.




Nekem nagyon tetszik, ezzel nem azt mondom hogy aki elkészíti az átalakul Rachel Berryvé, mert ez egy átlagos smink, de attól függetlenül ihletet lehet meríteni az énekesnő sminkjeiből mert mindig nagyon szépek.







Remélem teszik :)




-Rita

3 megjegyzés:

  1. A kevesebb néha több elvén mondom, hogy nekem nagyon tetszik, és hihetetlenül jól áll neked!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. Legalábbis nekem nagyon tetszik és a glee-t is imádom. És köszi a sminktippet mert nekem csak ezek a világos, natúr sminkek állnak jól bár a vadat amúgysem szeretem nagyon.

    VálaszTörlés