TAG20!

Olyan sok helyen láttam gondoltam én is kitöltöm :)



1, Milyen zenét hallgatsz most?



2, Mit ettél utoljára? 
Tükör tojást és jogit :D


3, Ha kréta lennél milyen színű lennél?
Utálom a krétákat :D de pl neon zöld


4, Mit nézel meg először egy ellenkező/azonos nemű emberen?
Az összhatást, külső és belső tulajdonságokat egyaránt

5, Kedvenc üdítő?
Tea

6, Kedvenc alkoholos ital?
Mojito, Pina colada

7, Kedvenc hónap?
június július

8, Kedvenc étel?i
Imádok enni :D rengeteg kedvencem van de pl a dinnye az az életem  (mondjuk olyan szinten nem "étel" de nekem az )

9, Az utolsó film, amit láttál?
Rio, épp most nézem :D aranyos mese

10, Kedvenc napom az évben?
Amikor süt a nap, sok a mosolygós ember nincsenek gondok és csak úgy sétálgathatok a kedvesemmel szeged utcáin


11, El mersz hívni valakit randira?
Nincs szükségem rá, de nem hívnék soha senkit randira szerintem ez a fiúk dolga :D

12, Tél vagy nyár?
Tél is meg nyár is :D

13, Van tetoválásod?
Nincs és nem is lesz, igaz nagyon szépek de nem illik hozzám 

14, Voltál már szerelmes?
Ahaaaaaaaan *.* most is az vagyok már 3 éve

15, Szerettél-e már valakit úgy, hogy sírtál érte?
Igen :D

16, Cipő méreted?
37-38

17, Kedvenc számod?
Nincs

18, Beszélgetés téma, amit utálsz?
Nincs ilyen, azt hiszem 
19, Rossz tulajdonságaid?
Nincs kedvem felsorolni de sok van :)

20, Hogy látod magad a jövőben?
Hát...nem akarok egy regényt írni így nagyjából időrendi sorrendben leírom miket szeretnék
Valamiféle képzésen részt venni
Párommal együtt nyaralni Görög országban 
Párom egyetemi képzésének befejezése 
Munka mindkettőnknek 
Külön lakás
Autó
baba
Saját vállalkozás, akár mindkettőnknek 
megteremteni egy színvonalas családi lékört 

Sok sok utazgatás, különleges dolgok ki próbálása, maradandót alkotni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése