Room Tour!

Sziasztok, mint ahogy ígértem készítettem nektek néhány fotót a laksáról és a szobánkról ahol a párommal együtt  élünk :)

Én nagyon szeretek, itt élni és remélem nektek is tetszeni fognak a képek



Nappali ahol a legtöbb időmet töltöm és ahol általában írok ide a blogra, mert nagyon kényelmes a fotel és jól ellehet kucorodni :)

Ami különleges az az, hogy a falat teljesen polcnak használjuk így telis tele van könyvekkel fotókkal és emlékekkel.

Tetőtéri a lakás így télélen nyáron besüt a nap és nincs sötét egész nap, így csak később kell bekapcsolni a lámpát.


Kedvenc helyem a konyha :D kis sem lehet űzni onnan :D nem tudom a képről menyire látszik de nagyon sok hely van, így ha többen sündörgünk a konyhában akkor sem kell összeütköznünk 


És a szoba



Általában a gépet filmezésre használjuk, de ha máshova nem jutok oda akkor innen olvasom a kedvenc oldalaimat 


3 babzsák nagyon praktikus főleg ha sokan jönnek hozzánk így letudnak ülni, és nagyon szórakoztató


Vízipipa :D


Valentin napi meglepetésből megmaradt szívecske a jobb felső sarokban 




Sminkes részleg 


A polc amiről egyszer írtam :D  imáádom azok a poharak pénz gyűjtésre jöttek létre az apró pénzt beledobjuk az üvegbe (van ruha, buli, egyéb)


Kis majmocskám amit kaptam (L)

Jelenleg nagy rumli van a szobában mert nagyon beteg voltam és erőm sem volt össze pakolni de ezek  a képek még régebben készültek :D

Mindenkinek kellemes délutánt hamarosan érkezik egy kéz és lábápolás poszt 


-Rita


8 megjegyzés:

  1. Húú nagyon tetszik a könyvespolc!! Praktikus megoldás, mert az egész falat kihasználjátok. Én is majd valami ilyesmit szeretnék.

    VálaszTörlés
  2. Szép lakás!Könyvespolc különösen tetszik,ilyet szereték én is:D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, igaz nem a saját lakásom de ha külön költözünk a párommal akkor én is ilyen polcot szeretnék :D nagyon olcsó mutatós és 100% hely spórolás hiszen mindössze 20 centire nyúlik ki a faltól ami nem sok :Dés oda egyébként se lehet sok mindent tenni

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik az egész, kis hangulatos! :)

    VálaszTörlés
  5. Jajj nagyon aranyos kis lakás:)

    VálaszTörlés
  6. ide nekem a konyhádat most:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon otthonos és rengeteg könyvetek van. A konyha tényleg szép. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem nagyon tetszik, olyan fiatalos

    VálaszTörlés