Zumba, ahogy én csinálom!


A zumba nem egyszerűen egy tánc, és nem is egy aerobic óra, hanem egy igazi latin party, ahol kezdőtől a haladóig mindenki fergetegesen érzi magát.

Hangozhat ez sablonosan de aki eleve elítéli a táncos mozgásformát az akkor sem fogja élvezni ha maga a földi helytartó fogja őt oktatni.

Én már 1,5 éve zumbázok, az első évben még csak otthon dvd-ről csináltam a gyakorlatokat a barátnőmmel napi szinten, nagyon jó volt csak egy idő tán uncsi lett, így arra jutottam, hogy a változatosság kedvéért edzőteremben egy oktatóval talán jobb lesz.

De még mennyivel jobb lett.Az oktató Kovalik Zsófia országos bajnok standard és latin amerikai táncokban, 

ifjúsági bajnok, osztrák tíztánc vicechampion.

Igaz ez nem mondott nekem sem sokat, de amikor láttam táncolni és azokat a mozdulatok amit egy táncos tud  lenyűgözött, sokkal finomabbak és élvezetesebbek a koreográfiák mint egy aerobic oktató zumba óráján, hiszen a kurzust bárki elvégezheti de az nem jelent rögtön sikert.

Számomra nagyon pozitív, hogy egy fiatal pörgős "latinos" képzett csaj tartja az órákat ezzel is még közelebb kerülve az igazi latin hangulathoz.

Aki szeret táncolni vagy csak szereti a jó zenéket azoknak ki kell legalább egyszer próbálni a zumbát!

Én már 7-8 kilót fogytam és nagyon sokat formálódtam, szebb lett a testtartásom a mozgásom és sokkal felszabadultabb vagyok az órákon.

És akkor egy kis ízelítő a latin partyról!





Két kedvenc zeném :)




A zumbaaaa zene! 


-Rita

4 megjegyzés:

  1. jaj hát én is függő vagyok,mindenkinek zumbáznia kellene,nem lenne annyi morcos ember:)

    VálaszTörlés
  2. úúúú nagyon megtetszett, én is kiakarom próbálni :D

    VálaszTörlés
  3. it looks like a really fun workout!

    VálaszTörlés
  4. Én is Zumba függő vagyok, már egy hónapja. de tényleg nagyon jó. mondhatni tesi óra helyett, mert nálunk a suliban nincsen tesi óra. De tényleg olyan szinten kiikapcsol, hogy hú.

    VálaszTörlés