Virág és fonás!

Akkor hol is kezdjem :D

Hogyan is készítsünk cuki virágot a hajunkba, ha már egyébként is trendnek számít



Ezeket a csodálatos és lenyűgöző szavakban kifejezhetetlen virágot én csináltam, igaz a fotók minősége is igen kimagasló.

linkelek néhány oldalt ahol ihletet merítettem szerintem nagyon jók :D

lépésről lépésre mindent elmagyaráznak:




És most jöjjön az a bizonyos halszálka fonás:




Az én csodálatos alkotásom így 9 óra tájban elég izé lett :D de megmutatom hogy kell:

A dolog úgy kezdődött hogy nem tudtam, hogy hogy mondják ezt a fonást angolul, így lerajzoltam nektek de közben meglett egy nagyon jó kis videó is :D de muszáj megmutatnom a rajzokat :P





:D nah csajok így ni 

De, hogy eltudjátok készíteni linkelek egy videót




Remélem sokan elkészítitek:)

Jó éjt mindenkinek 

-Rita




2 megjegyzés:

  1. A virágod valami brutálisan jó lett :D A fonást meg külön köszi, mert én sem tudtam hogy rákeresni eddig :P

    VálaszTörlés
  2. Szuper jó ez a virág ügyes vagy!Én is vidik alapján tanultam meg ezt a fonás,mondjuk imádok hajat fonni min heti 4x van valami fonás a hajamba:D

    VálaszTörlés