Essence haul!


Vettem néhány Essence terméket 

Stay with me tartós szájfényt-me&my icecream árnyalatban 

nagyon szolid, baba rózsaszín, matt, nincsenek benne csillámok, nincs illata, nem ragad 
számomra teljesen pozitív az ára is nagyon kedvező 650ft igaz elég pici de nekem nagyon tetszik mert soha nem szoktam elhasználni a szájfényeket, így most lehet sikerül


valahol olvastam, hogy valakinek nem tetszett az applikátor, de nekem kifejezetten szimpi


ilyen színe van a számon 

Gel eyeliner-01 midnight in paris fekete színben 

matt fekete, nagyon tartós, könnyű a felvitele, lágy krémes állagú, az eltávolítása nehézkes :D többszöri törlés után volt  hajlandó a kezemről lejönni.
890 ft 




Így néz ki a szememen 



Ez pedig a zselés szemhéj tus ecset ami 500ft, nagyon precízen lehet vele dolgozni, ezzel nagyon elégedett vagyok ár érték arányban verhetetlen.



-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése