10 pan project!

Sajnos eljött a megszorítások ideje, muszáj valahogy véget vetni az örökös vásárlásnak, hiszen a sok kicsi sokra megy mondás nagyon is igaz.

A tegnapi nappal bezárólag, addig nem veszek semmit (akkor sem ha limitált, akciós stb stb) amíg az általam kiválasztott 10 dolog maradéktalanul el nem fogy.

Ez nem vonatkozik, ruhára, kiegészítőre, cipőre, hajápolási termékekre!

Csak és kizárólag arc,test pontosabban sminkek, krémek ajakápolókra vonatkozik.

De akkor lássuk az én kiválasztottjaimat:


  • Balea mad arctisztító tej, egy hete vettem majdnem teli van, ezt minden nap használom kétszer gyorsan el fog fogyni (remélem legalábbis)
  • Balea mad arc tonik, szintén minden nap használom 
  • Nivea sos kézkrém igaz mini de ide sorolom mert mindig elfelejtem használni, de így legalább el fog fogyni 
  • Balea 2 fázisú smink lemosó, jó jó de nem a kedvencem így remélem elfogy 
  • Himalaya Herbals ajakápoló, nagyon jó szeretem jól hidratál csak ezt is elfelejtem használni de így talán hamarabb eszembe jut 



  • Alverde alapozó, nincs már benne sok de jó lenne ha elhasználnám, mert nem szeretek semmit kidobni, ez pedig számomra nagyon jó volt, úgyhogy ismét neki veselkedek és elfogyasztom 
  • Essence stay with me szájfénye, napokban vettem nagyon tetszik a színe az állag mindene szerintem nem lesz nagy kihívás 
  • Manhattan great lashes már nincs benne sok, úgyhogy nem lesz őt sem nehéz elfogyasztani 
  • Essence személy tus (gél,zselé,hab ki minek nevezi) szintén új 2szer használtam, de elszeretném fogyasztani mielőtt beszáradna 
  • Essence blossoms etc púder, tegnap vettem nagyon szeretem kíváncsi vagyok el lehet e használni :D

Ha ti is úgy érzitek valamit tennetek kell a vásárlás visszafogás érdekében, vagy csak szeretnél egy két terméket "elfogyasztani" akkor kezdjétek el minél előbb, és meglátjátok mekkora öröm és boldogság lesz a végén amikor ismét beszerezheted az új termékeket, de már biztosan fogod tudni, nem feleslegesen vetted, és nem csak a polcodat fogja díszíteni.

Ezentúl minden vásárlás előtt egy listát írok arról ami nagyon szükséges, utána nézek (más blogok erre kiválóak), hogy ki mit ajánl és mérlegelek.

Felesleges dolgokat nem veszek, olyat sem amiből már van hasonló.

Úgy érzem ez tökéletes időtöltés lesz amíg elérkezik a nyár ^^

Mindenkinek jó szórakozást ha elkezdi a 10 pan projectet!

-Rita


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése