Körömlakk!



Néhány körömlakk és szín amit nagyon szeretek, többnyire rózsaszín és piros , mert ez mutat a legjobban a kezemen 

De akkor lásuk is őket:

Te melyik márkát szereted a legjobban?





Golden Rose körömlakk 326-os árnyalatban, ami a második képen látható.Én imádom nagyon üdítő a színe és nagyon tartós 500ft alatt vettem még Szerbiában, de Szegeden is találkoztam már vele.




Classics Super shine & lasting nevű 51-es számú piros lakja nagyon de nagyon jó kb 200 ft szintén Szerbiában vettem nagyon tartós és nem pattogzik meg, de kell neki egy óra mire úgy megszárad hogy nem lesz csíkos ha megnyomom 



Giordani Gold nail satine körömlakkok kb 1500  ft 
A körmömön az első szín van Mirage , 2 rétegben gyorsan szárad nagyon tartós





Ezen pedig az utolsó látható a Giordani Goldból Embrance fantázia nevű





Moyra 64-es,57-es, és Sissi flexible 46-os körömlakkjai vannak körmömön mindkettő hasonló árú 300-400 ft körül vannak, 4-5 napot simán bírnak, viszonylag gyorsan száradnak még 3 rétegben is.
Legjobban a Moyra, Golden Rose és a Giordani Gold lakkjait szeretem, sok van bennük, egész gyorsan száradnak és tartósak.





Néhány kép a házban található lakkokról :D



Ha lesz rá lehetőségem szeretnék egy mattító fedőlakkot venni a hétvégén és mindenféle lakkal kipróbálni^^ az eredményekről majd beszámolok.
Neked melyik a kedvenced?

-Rita












3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Látom a körömlakkok közt te is használod a Giordani Gold-ot. Meg szeretném kérdezni, tudod-e hogy lehet még kapni őket? Ha igen hol? Mert sajnos én katalógusból rendeltem anno, és mostanában nem találom, pedig nagyon bevált.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Most újul a Giordani gold részleg az oriflaménél, (új termékek,kinézet), gondolom a körömlakkal is ez lesz, bár újak lesznek egy kis változással de azt hiszem a GG temékeivel nem lehet mellé fogni,én személyszerint nem rendelnék az internetről olyan terméket amit katalógusból lehetséges, de azt tanácsolom Catrice körömlakkokat (amit Rossman drogériákban lehet megtalálni) nézd meg mert közepes árkategória de nagyon jól fed és nagyon tartós

    Remélem segíthettem :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm a tanácsot, nem ismerem azt a Rossmanos körömlakkot, de mindenképp meg fogom keresni:) Meg akkor lelkesen figyelem továbbra is, hogy mikor találkozom megint a GG-dal:)
    Köszi a segítséget, majd írok ha valami szépet sikerült beszereznem:)

    VálaszTörlés